رخشنده با اشاره به تقارن روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مبارک زن با روز جهانی زن، دغدغه بسیج جامعه زنان را تبیین و معرفی حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زنان عالم خواند که در رفتار و کردار و پیروی از سبک زندگی آن حضرت باید ثابت کنند.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۰۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در گفتگو با بسیج که به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان با اشاره به فرمان تاریخی مقام عظمای ولایت درکنگره ملی 7هزار شهید زن کشور  در پانزدهم  اسفند 91 ، نامگذاری اینروز را بنام قشر بسیج جامعه زنان برگرفته از منویات مقام عظمای رهبری دانست.

ام السادات رخشنده زن مسلمان ایرانی را الگوی مناسب زنان عالم با عنوان نه شرقی نه غربی دانست و افزود: زن مسلمان ایرانی الگویی شایسته برای همه زنان عالم است و زنان  ایرانی ، محجبه، شریف  و در عین حال در متن جامعه  همواره سنگر خانواده را پاکیزه نگه می دارند.

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش آفرینی زنان جمهوری اسلامی در انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس یادآور شد: زنان غیور نظام اسلامی همپای رزمندگان و انقلابیون ایران،  در مردانه ترین میدانها با شجاعت و اخلاص مشارکت داشته و نقش آفرینی داشتند.

رخشنده گفت: جامعه زنان کشور در روز بسیج این قشر ، به منظور بزرگداشت آن، برنامه های ویژه ای  با عنوان "زنان اسوه های صبر و مقاومت" با محوریت زن مسلمان ایرانی الگوی صبر و استقامت برگزار می کند که در مازندران نیز این برنامه با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان  در سطح تمام شهرستانها به اجرا در می آید.

وی درباره سایر برنامه های این ایام، افزود:  نشست های تلویزیونی بانوان کارشناس در صدا و سیما و برنامه های فرهنگی، بصیرتی و اجتماعی  در همه  نواحی، شهرستاها، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج خواهران استان مازندران برگزار می گردد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا عنوان کرد: اجرای برنامه های اردویی،  مسابقات فرهنگی و ورزشی خواهران ، دیدار با خانواده های معزز شهدا، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تجلیل از مادران نمونه  از اهم  موارد ایام گرامیداشت مقام زن و روز مادر می باشد.

 رخشنده با اشاره به تقارن روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مبارک زن با روز جهانی زن، دغدغه بسیج جامعه زنان را تبیین و معرفی  حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زنان عالم خواند که باید در رفتار و کردار و پیروی از سبک زندگی آن حضرت  ثابت کنند.

 این مسئول در بسیج جامعه زنان سپاه کربلا ادامه داد: دیدار با مادر شهید قایقلو و همچنین دیدار از خانواده های سردار ییلاقی(از فرماندهان دفاع مقدس) و شهید مدافع حرم محمد معافی  از جمله برنامه سازمانی بسیج جامعه زنان به شمار می آید.

 وی اظهار کرد: دیدار اعضای سازمان بسیج جامعه زنان مازندران  با آیه الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان و همچنین دیدار با سردار بابایی فرمانده و حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه کربلا از برنامه های  این سازمان به حساب می آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها