خبرهای داغ:
سیدعلی مهاجرگفت :مسجد ، هیئت و بسیج بهانه ای است تا همدیگر را بسازیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۲۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در نشست تعاملی با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: درپاسداری از انقلاب و آرمانهای انقلاب تساهل معنا پیدا نمیکند زیرا اگر انقلاب اسلامی دچار آسیب بشود ضرر آن به تمام جامعه بسط داده میشود.

وی درادامه با اشاره به همکاری های سپاه وبسیج با نهادهای انقلابی همچون سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت : برنامه 30 شب مهمان شهدا ،استقبال از ماه محرم ، تاسوعای حسینی از جمله برنامه های خوبی بود که هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان به همراه سپاه وبسیج و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی آن را به خوبی برگزار کرد و با استقبال خوب مردم نیز همراه بود.

مهاجر همچنین خاطر نشان کرد : سپاه وبسیج برای برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیازی به تایید نهاد یا سازمان خاصی را ندارد بلکه تمامی برنامه های سپاه وبسیج به تایید حوزه محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حفاظت اطلاعات گره خورده است.

فرمانده سپاه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد :مسجد ، هیئت و بسیج بهانه ای است تا یکدیگر را بسازیم و قطعا ما بسیجی که اهل روضه امام حسین (ع) نباشد را بسیجی به حساب نخواهیم آورد و همچنین هیئتی که در آن دغدغه انقلاب و روحیه بسیجی نباشد را به رسمیت نمی شناسیم.

وی در پایان ابراز داشت : نگاه سپاه وبسیج جذب حداکثری است و به پایگاههای بسیج ابلاغ کرده ایم تا با تعامل با هیئت امنا  و ارکان مسجد بتوانند کارهای فرهنگی خوبی را در محله خود رقم بزنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها