خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ؛

هیئت زمانی خوب است که تفکر بسیجی داشته باشد

حجت الاسلام ولی نژاد در جلسه تعاملی با فرمانده سپاه گرگان:باید مدیریت کارهای فرهنگی شهرگرگان را متدینین انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۲۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام ولی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه تعاملی با فرمانده سپاه گرگان و اعضای هیئت رزمندگان این شهرستان اظهار داشت: اسناد شهرستان گرگان نشان میدهد که مردم این شهر برای دینداری  هزینه کرده اند.

وی درادامه افزود:مساجد، هیئت های شهرستان گرگان در قامتهای مختلف وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس نشانه ای از دینداری مردم شهرستان گرگان است ابراز داشت : در شهر دارالمومنین گرگان که 4000 شهید فدای انقلاب اسلامی شده است باید مدیریت کارهای فرهنگی شهر را متدینین انجام دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان همچنین با اشاره به انقلاب اسلامی و حفاظت از آن توسط سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین گفت : یقین داریم که اگر سپاه را از انقلاب نادیده بگیریم انقلاب اسلامی تمام شده است و امروز انقلاب اسلامی ضمن برخورداری از پشتوانه مردمی ، پشتوانه محکمی چون سپاه و بسیج را دارد.

وی تصریح کرد :هیئت های مذهبی زمانی خوب هستند که در آن تفکر و روحیه بسیجی موج بزند.

حجت الاسلام ولی نژاد در پایان بیان کرد : اگر متدینین محلات و پایگاههای بسیج و هیئات مذهبی به یک هماهنگی خوب دست پیدا کنند میتوانند در مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر نقش ایفا کنند.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام نیشابوری مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان،حسین کبیر مسئول کانون مداحان استان گلستان ، حمیدرضا گلشی مسئول بنیاد دعبل در استان گلستان و همچنین علی اسدی مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان را همراهی میکردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها