فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر:

هرکس راه شهدا را گم کند سقوط می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: هر کس راه و آرمان‌های شهدا را گم کند سقوط می‌کند و باید برگردد و ما نسبت به خون شهدا مسئول هستیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۳۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده ناحیه شهرستان الشتر در یادواره شهدای پایگاه شهدای پیرکه گفت: بعدازاینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید جنگ هشت‌ساله بر ما تحمیل شد همۀ جوانان ما رفتند در مقابل دشمن ایستادند چون این انقلاب اسلامی به انقلاب امام حسین (ع) وصل بود.
وی با توجه به اینکه شهدا پیرو امام حسین (ع) بودند خاطرنشان کرد: این شهدا پیرو امام حسین (ع) بودند، امام حسین (ع) در حادثه کربلا اول جان خودش، از جان انسان بهتر فرزند خودش، از فرزند بهتر آبروی خودش همه را کف دست گذاشت به خاطر دین اسلام فدا کرد، شهدا هم همین‌طور، خانه، پدر، مادر وزندگی خود را رها کردند و به خاطر انقلاب اسلامی رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با اشاره به ویژگی‌های شهدا افزود: شهدا از ما بهتر بودند و چند ویژگی داشتند اول اعتقاد راسخ و کامل به ارزش‌های انقلاب اسلامی، دوم ویژگی اینکه شهدا همت بالایی برای به ثمر رساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند و می‌گفتند ما باید از جبهه‌های جنگ در مقابل کفر بایستیم تا آرمان و اهداف انقلاب اسلامی بماند.

وی با توجه به سومین ویژگی شهدا گفت: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود شهدا از ما بهتر باشند عدم تبعیت از دشمن بود، همان جهاد کبیر که هم حضرت امام خمینی (ره) آن زمان و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در این زمان اشاره داشتند و دارند.
سرهنگ یوسفوند با توجه به نقشه دشمن از طریق جنگ نرم خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک ما را ببرند حالا دشمن در جنگ نرم و از طریق همین فضای مجازی داخل خانه‌های ما آمده است از طریق ماهواره تا پشت‌بام منازل ما آمده است.

وی با توجه به‌پای کار نبودن مسئولین عنوان کرد: برای هر صندلی که مسئولی بر آن تکیه می‌زند خون سه یا چهار شهید ریخته شده است اگر مسئولی که مسئولیتی بر عهده دارد پای‌کار نباشد و بودجۀ مملکت در دست اوست، اشرافی گری داشته باشد، مدیریت نداشته باشد و ارتجاعی که حضرت آقا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند داشته باشید وظیفۀ ما آتش به اختیار است که خود حضرت آقا فرمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار