نشست روشنگری با موضوع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با حضور حسینی به همت پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) حوزه مقاومت بسیج معصومیه از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۴۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این جلسه حسینی گفت:به نظر می‌رسد با تحلیل شرایط آمریکا، این کشور قادر نخواهد بود وارد یک جنگ نظامی با ایران شود و اظهارات مقامات غربی فقط یک عملیات روانی است.
اگرچه خصومت آمریکا با ایران به دوران پیش از انقلاب بر می‌گردد (کودتای ۲۸ مرداد ۳۲)، اما این خصومت و درگیری در دوران بعد از انقلاب در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است. تحریک قومیت‌ها بعد از انقلاب در سراسر کشور، رهبری کودتای نوژه، و حادثه طبس و ۸ سال جنگ با ایران در دهه ۶۰، رهبری گروه‌های ضد انقلاب برای ایجاد انقلاب مخملین در سال‌های ۷۸ و ۸۸ همه مستقیم و یا با حمایت آمریکا در ایران صورت گرفته است که در همه موارد فوق آمریکا طعم شکست از ایران را چشیده است. حال آمریکا امروزه به مثابه یک شیر بی یال و دم قادر نخواهد بود که با ایرانی که عمق استراتژیک خود را در قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان قرار داده وارد یک جنگ تمام عیار شود.
با وجود پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه بویژه در برخی کشور‌های همسایه و خلیج فارس، آمریکا می‌داند که با شروع یک جنگ علیه ایران بسیاری از نیرو‌ها و پایگاه‌های نظامی آن‌ها در تیررس ایران و جوانان آزادی خواه و مسلمانی خواهد بود که منتظر امر جهاد می‌باشند.
ارسال نظرات