خبرهای داغ:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

دولت در اقتصادمقاومتی نتوانست به خوبی قدم بردارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد میزان تحقق شعار سال ۹۶ که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»” نامگذاری شد، گفت: میزان تحقق این شعار به آن میان که انتظار می رفت رضایت بخش نبود هرچند دولت برنامه هائی برای تحقق آن داشت ولی نتوانست بخوبی در این راه قدم بردارد.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۹۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

سیدحمزه امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: از جمله اقدامات دولت برای تحقق شعار سال ارائه تسهیلات اشتغال روستائی و عشایری است که متاسفانه نحوه اجرای آن توسط دولت با اهداف مجلس همخوانی ندارد، متاسفانه وام ها طوری توزیع شده اند که ثروتمند غنی تر و فقیر ضیعف تر شده است.

وی افزود: اگر این طرح درست و با اهداف مصوب مجلس پیاده سازی شود می تواند مسیری را برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر انقلاب نیز می باشد، باز کند.

امینی در مورد عملکرد مجلس در تحقق شعار سال نیز بیان کرد: مجلس در تصویب قوانین برای حمایت از قشر ضعیف جامعه عملکرد خوبی داشته و باید دید دولت در اجرای آن تا چه حد می تواند موفق عمل کند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در مورد عملکرد دولت در حوزه انتخابی خود نیز اضافه کرد: عملکرد دولت در بخش گازرسانی، توسعه روستائی و اجرای طرح های نیمه تمام که بیش از ۵ سال بود راکد مانده بودند رضایت بخش است ولی در حوزه اشتغال و تحقق شعار سال، نمره دولت قابل قبول نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها