خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در آیین بهره‌برداری از مرکز امداد مکانیزه گاز شبستر گفت: هم اکنون ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۳درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و در مجموع هم اکنون ۹۸درصد خانوارهای شهری و روستایی استان که شامل یک میلیون و 500 هزار خانوار از گاز بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۱۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی سیدرضا رهنمای‌توحیدی اظهار داشت:  هم اکنون ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۳درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند و در مجموع هم اکنون ۹۸درصد خانوارهای شهری و روستایی استان که شامل یک میلیون و 500 هزار خانوار از گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: ما با گذر از ۵۰ ساله اول خدمات گاز که به ایجاد و توسعه شبکه گاز صرف شد در ۵۰ ساله دوم در امر گازرسانی به خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان می‌پردازیم.

 فرماندار شبستر نیز گفت: با ورود به چهلمین سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در امر کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و آنچه در خور مردم نظام ماست تلاش کنیم.

حسن مستفید اظهار داشت: با وجود بهره‌مندی شهروندان از نعمت گاز باید به استفاده از انرژی‌های پاک و خورشیدی توجه شده تا انرژی‌های لازم برای نسل‌های آینده نیز ذخیره گردد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز اداره گاز را تنها اداره‌ای در بین ادارات گاز استان نام برد که کمترین پرونده قضایی در مراجع دارد، گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات گاز شهرستان با نگاه سیستماتیک کنترل و سرعت عمل در کمترین زمان موجب شده که اداره گاز شهرستان شبستر دارای کمترین پرونده قضایی باشد.

معصومه آقاپورعلیشاهی با تاکید بر تسریع در گازرسانی به 6 روستای باقیمانده شهرستان تصریح کرد: ان‌شاءالله در سال آینده با بهره‌برداری از گازرسانی به این 6 روستا شهرستان شبستر رتبه اول استان را به عنوان شهرستان سبز کسب خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از زحمت‌کشان مجموعه شرکت گاز در امر گازرسانی به پلیس راه کوزه‌کنان و کوره‌های آجرپزی علی بیگلو خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۷ در بخش درآمدی یک ردیف ایجاد شده تا از درآمد 14.5 درصدی بدهی پیمانکاران از این محل پرداخت شود تا مشکلات ناشی از بدهی به آنان مرتفع گردد.

 آقاپورعلیشاهی در بخشی از سخنان خود مردم را ولی نعمت مسوولان برشمرد و اضافه کرد: ما باید قدردان مردم باشیم و ضمن ارتباط بیشتر با آنان مشتری‌مداری در ارائه خدمات و در کمترین زمان مدت پاسخگوی نیازهای آنان باشیم.

 وی ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرحی برای بیمه حوادث منازل، ناشی از صدمات گاز از مدیرعامل گاز استان خواست تا ضمن درخواست برای ارائه طرحی برای بیمه حوادث ناشی از صدمات گازرسانی ارائه تا ضمن پرداخت بیمه به حادثه دیدگان از حجم پرونده‌های قضایی در این باره کاسته شود.

آقاپور از رسانه‌ها که قدم به قدم در کنار مسوولان و مردم دستاوردهای خدمات‌رسانی را اطلاع‌رسانی می‌کنند تقدیر کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مسوولان در اطلاع‌رسانی کافی در خصوص خدمات‌رسانی به مردم کم کار کرده‌اند که لازم است خدمات انجام گرفته در موعد مقرر و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی گردد.

ارسال نظرات