مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان تاکید کرد

ثبات و امنیت کشور، خاری در چشم دشمنان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان گفت: امروز ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان، خاری بر چشم دشمنان و مایه امیدواری دوستان است.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۲۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان صبح امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین گفت: روحیه مقاومت و استکبارستیزی اصل اساسی فرهنگ شیعی و جزء لاینفک ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: ملت ایران سربلندتر از هر ملت دیگری در طول تاریخ  با هوشیاری و بصیرت مکر و حیله ی دشمنانش را شناخته و با تبعیت از ولایت آن را خنثی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: امروز ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان، خاری در چشم دشمنان و مایه امیدواری دوستان است.

حجت‌الاسلام عظمتی با تاکید بر اینکه این مهم حاصل نمی‌شد مگر به برکت مقاومت و ایثار فرزندان این ملت که در جبهه های مقاومت حافظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی حضور دارند، گفت: وظیفه آحاد مختلف ملت ایران در مقابل خون شهدا و ایثارگران و حافظان امنیت کشور بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه استقلال دستاورد بزرگ انقلاب است، گفت: در میان انقلاب‌های جهان تنها انقلاب اسلامی ایران مسیر بزرگی و موفقیت را پیموده زیرا علت آن مکتب و رهبری بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولین که از برکت خون شهدا و امام(ره) پست گرفته اند باید برنامه داشته باشند، باید قدر انقلاب، استقلال و آزادی را بدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار