جانشین فرمانده سپاه ملکان در چهارمین یادواره شهید محمد اسماعیلیان ملکی شهید دانشجوی دوران دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت شهید مدافع حرم شهید مراثی با اشاره به توطئه دشمنان و استکبار جهانی برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و ارزش های اسلامی، پیروی کامل و ادامه راه شهدا و حمایت از حق و معنویت در مقابل فتنه و باطل را ضروری خواند.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۷۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر اسفندیاری اظهار کرد: به فرموده رهبری نیروهای انقلابی و خانواده شهدا و همه آحاد جامعه باید هوشیاری خود را در مقابل شیطنت دشمنان حفظ کنند و ضمن شناسایی آفت ها نگذارند به قول امام راحل این انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

وی افزود: همیشه باید یاد و خاطره شهدا و امام شهدا در کشور زنده بماند و با برگزاری چنین یادواره هایی قدرشناسی خود را از ایثار و از جان گذشتگی شهدا و خانواده شهدا ابراز کنیم.

اسفندیاری اضافه کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند زنده نگه داشتن یاد شهدا یعنی زنده نگه داشتن حق و ارزش ها است.

وی ادامه داد: شهدا در طول ۴۰ سال گذشته در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و دفاع از حرمین شریفین و وطن جانشان را فدا کردند تا حق و ارزش ها حفظ و امنیت ما تامین شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ملکان نیز گفت: یادواره شهید اسماعیلیان از سال ۹۳ تاکنون به صورت مستمر همه ساله برگزار شده و چهارمین یادواره آن را نیز پشت سر گذاشتیم.

شمس الله حمزه ای با یادآوری ایثارگر و شجاعت رزمندگان اسلام و شهدا در طول ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا جانشان را در جنگ از دست دادند تا امروز ملت ما در امنیت و آرامش زندگی کنند.

وی به مجاهدت شهدای مدافع حرم نیز اشاره و خاطرنشان ساخت: اگر امروز ایران اسلامی بعنوان جزیره امن در خاورمیانه شناخته می شود و علیرغم جنگ و درگیری در چهارگوشه کشورمان از امنیت کامل برخوردار هستیم این در سایه از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم حاصل شده است.

حمزه ای افزود: اگر رزمندگان مدافع حرم در سوریه نبودند امروز باید شاهد لشکرکشی داعش و اربابان آنها یعنی آمریکا در مرزهای کشورمان بودیم.

 این آیین به همت بسیج دانشجویی سپاه و دانشگاه های ملکان برگزار و در آن از خانواده های شهید اسماعیلیان و شهید مراثی تجلیل شد.

ارسال نظرات