خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی اعضای بسیج رسانه با مباحثی چون بار حقوقی کلمات، کاربرد افعال در خبر، اشتراک گذاری تجربیات و آشنایی با جرایم و آسیب های فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۸۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

روح اله دهقان نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: امروز در عصری که اطلاعات و تبادل آن حرف نخست را می زند ارتقای توانمندی اهالی رسانه برای فعالیت آن ها امری ضروری است.

وی با بیان اینکه خبرنگار با داشتن آگاهی در حیطه حقوقی و ... بهتر می تواند ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکارعمومی، نقش مطالبه گری خود را نیز ایقا کند، به روز کردن اطلاعات حقوقی، سایبری و ... را در کنار دیگر علوم لازم برای این حرفه مهم عنوان کرد.

دهقان نژاد همچنین اهمیت توجه به فضای مجازی را با توجه به گسترش سریع اطلاعات مهم دانست و اظهارداشت: برای فعالیت اهالی رسانه در این فضا که برای استفاده از آن گریزی نیست داشتن سواد رسانه ای و آگاهی لازم در انتشار و بازنشر اخبار ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

دوره آموزشی خبرنگاران یا بار حقوقی کلمات و جرایم سایبری برگزار شد

 کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاران با محوریت بار حقوقی کلمات، کاربد افعال در خبر، اشتراک گذاری و انتقال تجربه و آشنایی با  آسیب ها و جرایم فضای مجازی با حضور اساتید برجسته حقوقی، روزنامه نگاری و رئیس پلیس فتی آذربایجان شرقی به همت بسیج رسانه استان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات