مدیر سازندگی سپاه ناحیه سبزوار خبر داد

تامین ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی/اعزام ۱۶ گروه جهادی به مناطق محروم سبزوار

مدیر سازندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار از تامین اعتبار ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۰۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابراهیم برزوئی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی تامین شده است اظهارداشت: تا کنون ۶۰۰ میلیون ریال در حوز‌های صنایع تبدلی و قالی بافی هزینه شده و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان وام‌های اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه با کمیته امداد در خصوص اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال به مددجویان این نهاد ادامه داد: تا کنون ۵ میلیارد ریال از تفاهم نامه ۱۰ میلیارد ریالی اجرایی شده و باقی قرارداد نیز در حال اجرا است.

برزویی با اشاره به سازماندهی بسیجیان داوطلب در تیم‌هایی با هدف برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم ادامه داد:تا کنون ۱۶ گروه در قالب اردو‌های جهادی موفق به اجرای ۲۵ پروژه در مناطق محروم روستایی سبزوار شده اند.

وی همچنین با بیان اینکه این تیم‌ها به اشکال مختلف اقدام به خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کرده اند تصریح کرد: انجام پروژ‌های عمرانی نیمه تمام مانده ساخت خانه نیازمند و همچنین ارائه خدمات فرهنگی از جمله اقدامات گروه‌های جهادی بوده است.

مدیر سازندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار همچینن از اعزام ۹ تیم پزشکی ه. مناطق محروم خبر داد و ادامه داد: این تیم‌ها در طی روز‌های حضور در مناطق موفق به ویزیت ۲ هزار بیمار به صورت رایگاه شده و بیش از ۶ میلیون ریال دارو به صورت رایگان به نیازمندان داده شده است.

وی همچنین از ارسال ۸ کانکس و اعزام ۲ کامیون ملزومات اولیه زندگی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها