سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج رسانه استان اردبیل:
مسئول بسیج رسانه استان اردبیل گفت: ثروت بسیج رسانه در قلم آن است و اصل ثروتی که بخواهیم در راستای کمک‌رسانی به کمیته امداد اعطا کنیم اطلاع‌رسانی‌های دقیق و به موقع است و در این راستا همکاری خود را بیش از پیش افزایش خواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۲۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

 رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در فرهنگ‌سازی امور خیریه دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی در جلسه مشترک با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) که در سازمان بسیج رسانه استان اردبیل برگزار شد، از ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج و رسانه جهت کمک و حل مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

سرهنگ لطفی گفت: ثروت بسیج رسانه در قلم آن است و اصل ثروتی که بخواهیم در راستای کمک‌رسانی به کمیته امداد اعطا کنیم اطلاع‌رسانی‌های دقیق و به موقع است و در این راستا همکاری خود را بیش از پیش افزایش خواهیم داد.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) یادگار و میراث بزرگ حضرت امام محسوب می شود گفت: در این راستا کلیه ادارات، نهادها باید در کنار مردم به کمک کمیته امداد بشتابند تا کمیته امداد بتواند به نحو احسن به فقرا و نیازمندان یاری رساند.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل گفت: امروزه رسانه در قالب های جدید با چهارچوب های اجتماعی جامعه عجین شده است و از ضرورت دارد از این ظرفیت به وجود آمده در فضای تعاملی برای کمک به جامعه نیازمند استان بیش از پیش استفاده شود.

وی افزود: امروز رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در فرهنگ‌سازی امور خیریه دارند بنابراین رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان نیز وظیفه دارند در کنار کمیته امداد باشند تا شاهد یک فرهنگ‌سازی مناسب در این امر باشیم.

در این جلسه راهکارهای کمک اصحاب رسانه به کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات