همایش دو روزه مسئولین استانی سازمان بسیج مداحان ۸ و ۹ اسفند‌ماه در مجموعه ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۹۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نخستین همایش سراسری بسیج مداحان کشور و فعالان عرصه ستایشگری اهل بیت (ع) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 8  و 9 اسفندماه سال جاری در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

همایش سراسری بسیج مداحان برگزار می‌شود

مجتبی روشن روان مسئول سازمان بسیج مداحان، هم اندیشی با مسئولان استانی سازمان بسیج مداحان و توجیه و توضیح برنامه های سال آینده را از جمله اهداف این همایش خواند و گفت: ما می خواهیم این همایش فراتر از یک ابلاغ برنامه باشد، بر همین اساس هدف اصلی ما ایجاد دغدغه، بیان وضعیت موجود، وضعیت مطلوب و وضعیتی که قرار است به آن برسیم و در نهایت تبیین مسیر و راه برای رسیدن به نقطه قابل قبول جامعه مداحی کشور است.


وی با بیان اینکه بخشی از سازمان بسیج مداحان مربوط به هیأت‌های مذهبی است، گفت: به همین دلیل ما خواستیم تا از هر استان یک مداح ، یک مدیر هیئت و یک شاعر آیینی اثرگذار نیز در همایش حضور داشته باشند.


سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، حاج منصور ارضی، حجت‌الاسلام میرزا محمدی  از جمله چهره‌های شاخصی هستند که در این همایش دو روزه حضور داشته و به سخنرانی می‌پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها