کارشناس مسائل سیاسی:

قدرت ملی ایرانیان استکبار جهانی را در فتنه‌ها و توطئه‌هایش ناکام گذاشته است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت ملی ایرانیان استکبار جهانی را در فتنه‌ها و توطئه‌هایش ناکام گذاشته است و نمونه بارز آن را در فتنه سال ۸۸ یا فتنه‌های اخیر شاهد بودیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۹۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، هاشم صدری در نشست حلقه‌های صالحین صنف آرایشگرانه مردانه شاهرود در محل منبرخانه قمر بنی هاشم (ع) این شهر، با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شناخته شده است، اظهار کرد: اینکه ایران قدرت شناخته می‌شود، به گفته خود استکبار جهانی است؛ چراکه ملت و نظام ما با ایستادگی برابر استکبار و استبداد و استعمار دشمنان توانسته‌اند به این جایگاه برسند و همین سبب شده تا ایران اسلامی در منطقه اثرگذار بوده و این اثر انکارناپذیر است.
وی افزود: جمهوری اسلامی با مؤلفه‌هایی توانسته به این اقتدار برسد که دشمنان انقلاب نیز به آن واقف هستند و تلاش داشته و دارند تا این مؤلفه‌ها را از بین ببرند و در این مسیر تمام تلاش خود را معطوف کرده‌اند.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اولین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایمان و باور قلبی به خداوند و فرهنگ مترقی اسلام و اهل بیت (ع) است که دشمنان در این راستا تاکنون تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه مانده و جنگ نرمی که در پیش‌گرفته‌اند برای تغییر در این مسیر است تا دین و ایمان را از مردم ما بگیرند و یا اینکه کمرنگ و بی‌اثر کنند.
صدری تصریح کرد: مؤلفه دوم قدرت ملی، بصیرت و شناخت دشمن است که تاکنون استکبار جهانی را در فتنه‌ها و توطئه‌های خود ناکام گذاشته که نمونه بارز آن فتنه سال ۸۸ یا فتنه‌های اخیر است که با بصیرت و شناخت توطئه‌های دشمنان توسط مردم خنثی‌شده است؛ هر چند برخی خواص بی‌بصیرت در این مسیر منحرف و مردود شدند.
وی با اشاره به مؤلفه سوم اقتدار جمهوری اسلامی گفت: ولایت فقیه مؤلفه دیگری است که اقتدارآفرین برای انقلاب اسلامی بوده و است و به گفته خود دشمنان این انقلاب سخنان رهبر انقلاب گاهی مواقع رشته‌های یک ساله دشمنان را پنبه می‌کند و این اقتدار است که ابرقدرتی مانند روسیه و رئیس‌جمهوری آن کشور را در مقابل دشمن به کرنش وادار می‌کند.
این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر حفظ مؤلفه‌های اقتدار ایران اسلامی گفت: اتحاد و همدلی بین مردم و مسؤولان در راستای حفظ این مؤلفه‌ها ضروری است و در این راستا مردم ما در صحنه حاضر و مدافع نظام هستند و مسؤولان باید بیشتر در این مسیر تلاش کنند که به فرمود: ه رهبر انقلاب در عدالت ما شرمنده مردم هستیم و این عذرخواهی را باید مسؤولان اجرایی کشور انجام دهند نه رهبر انقلاب که خود مؤلفه اقتدار این نظام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار