آیه الله طبرسی: دهه مهدویت باید بررسی و مشکلات و ایرادها گرفته شود که کجاها باید سرمایه‌گذاری کنیم و همچنین باید مهدویت را در جامعه عاشورایی کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۰۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نوراله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یکی از موفقیت‌ها در حوزه  ساری این است که در درس خارج، موضوع مهدویت تدریس می شود که در حوزه هزار ساله شیعه کم سابقه بوده و یکی از نعمات بزرگ است.

وی بیان کرد: دهه مهدویت باید بررسی و مشکلات و ایرادها گرفته شود که کجاها باید سرمایه‌گذاری کنیم و همچنین باید مهدویت را در جامعه عاشورایی کنیم.

طبرسی گفت: مردم در مراسمات مختلف حضوری فعال دارند که باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشدکه خود مردم در دهه مهدویت نقش آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد:  بنیاد مهدویت استان با کتابخانه غنی خود جهت ارائه انواع و اقسام تخصص‌ها به خصوص شبهات و ضرورت مسئله امامت برای جوانان که باید این مرکز در استان تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن بیش از سه میلیون جمعیت بایدکاری کنیم که بانیان خیر حضور پیدا کنند تا این مرکز در استان تشکیل شود تا کاری مانا و ریشه دار صورت گیرد.

طبرسی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی نیاز به نشر فکر و اندیشه دارد تا تکلیف خودمان را به درستی انجام دهیم و زمینه را به درستی برای ظهور حجت فراهم کنیم.

وی بیان کرد: امر مهدویت حفظ و صیانت انقلاب بوده که دشمن تلاش دارد این نهضت را تخریب کند که برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید ولایت فقیه و مهدویت را خوب در جامعه تبلیغ و ترویج کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها