خبرهای داغ:
از سوی مدیرکل صدا و سیما برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ایام نوروز 97 اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۳۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل معصومی فرمدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه ای تلویزیونی با عنوان «گلستانه» پیش بینی کرده است که این ویژه برنامه در لحظه ی تحویل سال با مخاطبان همراهی خواهد کرد.
وی افزود: برای ایام نوروز هم ویژه برنامه ی تلویزیونی «نوروز 97» پیش بینی شده است که در 16 قسمت 90 دقیقه ای صبح های نوروز پخش و در شب های نوروز بازپخش می شود.
مدیرکل صدا و سیما اذعان کرد: سیمای مرکز قزوین همچنین سریال «خان بابا و ارثیه فامیلی» را آماده ی پخش کرده است که این سریال از جمله تولیدات فاخر مرکز و منطبق با فرهنگ بومی استان می باشد که در 13 قسمت 40 دقیقه ای از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
وی بیان کرد: برنامه‌های «مسابقه تلفنی ستاره‌ها»، «روزی روزگاری قزوین»، «جمع بندی ورزش سال 96»، «یک برنامه 5 قسمتی از فعالیت های فرهنگی و هنری استان» و «نوای مینودری» از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در ایام نوروز خواهد بود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های رادیو قزوین در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: ویژه برنامه‌های «صدای بهار» صبح‌ها از ساعت 10، «هفت سین» عصرها از ساعت 17:30و نمایش کوتاه ظهر ها از ساعت 12:35 با رویکردی شاد و مفرح میهمان مردم خواهند بود.
وی ابراز کرد: برای لحظه ی تحویل سال هم ویژه برنامه ای 225حدوداً 4 ساعته پیش بینی شده است که مخاطبان را در این لحظات همراهی خواهد کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین عنوان کرد: خبر مرکز قزوین در ایام نوروز علاوه پوشش رویدادهای استان در دو بخش خبری سیما و صدا، گزارش‌های ویژه ای از جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان تهیه و تولید و پخش خواهد کرد و نیز در ایام نوروز با دستگاه های خدمات رسان همچون میراث فرهنگی، جمعیت هلال احمر، پلیس راه، آتش نشانی، هواشناسی، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری، حمل و نقل پایانه‌ها، راه آهن که در ایام نوروز به مردم خدمات ارائه می کنند ارتباط برقرار و آخرین اطلاعات مورد نیاز مردم را در رسانه منعکس می‌کند.
وی برنامه‌های معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین را در ایام نوروز تشریح و تصریح کرد: طراحی صفحه ویژه نوروز 97 در وب سایت، انتشار پیام سال رهبری در قالب‌های عکس نوشته، ویدئو، پادکست، ساخت استیکر و لوگو، معرفی ویژه برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیون با قالب‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت، برگزاری مسابقه، انتشار جدول پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان، انتشار موسیقی‌های تولیدی و تأمینی، اطلاع رسانی توصیه‌های کارشناسان دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان و اجرای نظر سنجی از مخاطبان پیرامون موضوع و محتوای برنامه های مرکز از مهمترین برنامه های این معاونت در ایام نوروز است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها