خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده نماینده ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه آیت الله سید مهدی عبادی سرباز ولایت بود گفت: هر لحظه ای که مردم سرباز ولایت بودند خیر و برکات داشتیم. هرچه عیار خلوص در ولایتمداری و پایداری ارزش ها بیشتر شود به همان مقدار ماندگاری بیشتر می شود باید خیلی مراقب باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۵۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اكبرپور معاون هماهنگ كننده نماینده ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) در مراسم چهاردهمين سالگرد ارتحال آيت الله سيد مهدی عبادی امام جمعه فقيد مشهد مقدس در خوسف اظهارداشت: چه خوب است اگر بنا است روزی به نام شهرستان خوسف ثبت و پاسداشته شود گره خورده باشد به خاندان عبادی که منشا خیرات و برکاتی در سالیان سال بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله مهدی عبادی 14 سال نماینده امام و رهبری در  سیستان و بلوچستان بودند افزود: رهبر انقلاب  فرمودند "با وجود آیت الله عبادی در سیستان و بلوچستان خیال ما راحت است".

وی با بیان اینکه علی(ع) فرمودند " اهل علم تا دنیا هست زنده اند پیکرهایشان از میان ما می رود اما یادشان در دلها می ماند" عنوان داشت: یاد سید مهدی و سید احمد عبادی هیچ گاه از خاطره ها و ذهن مومنین پاک نمی شود.

اکبرپور بیان داشت: آیت الله عبادی منشاء خیراتی در استان سیسستان و بلوچستان بودند از جمله حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) را پایه گذاری کردند که اکنون شاگردان ایشان در حال خدمت در نقاط مختلف کشور هستند و درس خدمت را از استاد خود آموختند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع علم و عالم در متون اسلامی گفت: در روایات دارد که یک عالم برتری دارد از 70هزار عابد چون عالم به فکر نجات دیگران است در حالیکه عابد به فکر نجات خودش است.

معاون هماهنگ كننده نماینده ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه در روایات دیگر داریم که بنا است خون شهدا و مداد علما فردای قیامت وزن شود مداد علما بر قطرات خون شهدا می چربد افزود: چون عالم شهید پرور، عابد پرور و انسان پرور است.

وی با بیان اینکه آیا هر عالمی هم می تواند این صفات را برخودش تطبیق دهد؟ خاطرنشان کرد: هرگز چنین نیست به هر کسی که عالم صدق نمی کند. هر مدعی علمی نمی تواند خودش را برتر از عابد و شهدا بداند.

اکبرپور با تاکید بر اینکه علم همراه با تزکیه مهم است ادامه داد: آنچه در متون اسلامی مورد تفقد و تمجید است عالم عاملی است که به علمش عمل کند و وظیفه شناس و زمان شناس باشد.

وی با بیان اینکه سید مهدی عبادی سرباز ولایت بود نه اینکه در کنار امام خود مدعی باشد متذکر شد: ولایتمداری به عالم ارزش می دهد. اگر نگاه کنیم در طول تاریخ هر کس با ولایت زاویه گرفته ضربه خورده است. شک نداریم.

وی با بیان اینکه هرجا در مسیر نورانی مکتب اهل بیت پیرو بودیم درخشش داشتیم و هرجا مدعی بودیم زمین خوردیم یادآور شد: به همین چند ساله نظام خود بنگریم می بینیم خیلی ها مدعی بودند که امروز خبری از آنها نیست اما هرجا سربازی کردیم سرداری بدست آوردیم.

اکبرپور با بیان اینکه سرلشکرپاسدار قاسم سلیمانی که فخر عالم اسلام است تنها داشته اش این است که خودش را سرباز ولایت می داند گفت: هرگاه سرداران و مردم برای ولایت سربازی کردند برگ برنده دست ما است.

معاون هماهنگ كننده نماینده ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ملت ما با ولایتمداری نشان دادند که خیلی جاها بدون مذاکره و بدون چشم پوشی از ارزش ها می توان دستاورد و برگ برنده داشت بدون اینکه یک لحظه مرعوب دشمن شویم.

وی با بیان اینکه آیت الله سید مهدی عبادی سرباز ولایت بود افزود: هر لحظه ای که مردم سرباز ولایت بودند خیر و برکات داشتیم.  هرچه عیار خلوص در ولایتمداری و پایداری ارزش ها بیشتر شود به همان مقدار ماندگاری بیشتر می شود باید خیلی مراقب باشیم.

اکبرپور با بیان اینکه جایی که انسان احساس کند ارزش و ضدارزش جایش عوض شده باید احساس خطر کرد تصریح کرد:  اگر امروز کسی در استان ما می گوید که شهری قبرستان شده هرجا نگاه می کنیم عکس شهید است آن نمی فهمد که امروز کرسی ریاستش به برکت خون شهید است و چطور بعضی ها نمی فهمند کجا نشستند.

وی با بیان اینکه ارزش ها را نباید فدای سلیقه ها و تفکراتی بی نتیجه کرد تصریح کرد: شهید بهشتی گفت "ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت"  اما امروز گاهی مسئولی بر مسندی تکیه می زند آن جایگاه را پل پرش برای سکوی بالاتر می داند این تفکر علوی و حسینی نیست.

معاون هماهنگ كننده نماینده ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه ارزش و ارزشی ها باید بمانند خاطرنشان کرد: خانواده شهید از دو درد رنج می برند که علاوه بر از دست دادن عزیزشان این دردناک تر است که به شهید دهن کجی ها می شود.

وی با بیان اینکه گاهی جای ارزش ها و ضدارزش ها عوض می شود اظهارداشت: ما که برای کیسه دوزی به دنیا نیامده ایم. اینکه بخواهیم طرفدار حزب ما بر کرسی بماند به هر قیمتی. مگر می شود پیروی امام علی(ع) و اهل بیت را یدک بکشیم و با چنین تفکری زندگی کنیم.

اکبرپور با بیان اینکه ظهور که جزو مسلمات همه ادیان است شایسته نیست بر زبان یک طلبه بیاید که  بگوید "اگر روزی حضرت حجت ظهور کرد هم می توان به ایشان نقد داشت" تصریح کرد: این حرفها به چه قیمتی است؟ به خاطر اینکه مسند من باقی بماند و حزب من آسیب نبیند و فرافکنی صورت بگیرد که مردم به مشغول و از ما غافل شوند.

نسل سوم و چهارمی ها که رفراندوم ها را در 22بهمن جواب دادند

وی تاکید کرد: ما پاسدار ارزش ها و نسلی هستیم که دیگران این امانت را به دست ما سپردند. دورود بر نسل سوم و چهارمی ها که رفراندوم ها را در 22بهمن و به آنها که می گویند باید صندوق رای بگذاریم جواب می دهید.

معاون هماهنگ كننده نماینده ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: به تعبیر رهبری رفراندوم ما مردمی هستند که در 22بهمن ها به صحنه می آیند برای اینکه دلداده نظام و رهبری هستند اما نقد و گلایه  از عملکرد مسئولین دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید خیلی مراقب باشیم به هیچ قیمتی بهانه دست دشمن ندهیم ادامه داد: رهبری مکرر هشدار نفوذ را بیان می کنند و اگر کسی این چنین حرفی می زند باید فکر کند که این حرف ریشه اش به کجا برمی گردد گویا خیلی ها یا فراموش کردند انقلابی اند یا از انقلابی گری پشیمانند چون انقلابی گری با چنین واژه هایی کنار نمی آیند.

چرا برای این همه سانحه و حادثه در کشور کمیته راه نمی اندازید و از مردم عذرخواهی نمی کنید

اکبرپور یادآور شد: فرد جاسوسی که ارزش های مملکت را برای دشمن می فرستاده در بازداشت بوده و خودکشی کرده و در هر کشوری کسی که امنیت ملی را به خطر بیندازد حکمش اعدام است چرا عده ای کمیته پیگیری راه اندازی و صف کشی می کنند؟ و چرا برای این همه سانحه و حادثه در کشور کمیته راه نمی اندازید و از مردم عذرخواهی نمی کنید.

وی اظهارداشت: عالمی مورد تفقد و تمجید دین است که به علمش عامل باشد و از مکتب اهل بیت پیامبر سرچشمه گرفته باشد که منشاء همه ارزش ها است. پیامبر و اهل بیت ایشان کجا با دشمن کنار آمدند و سازش کردند؟

زمانی ارزشمند هستیم که ولایتمدار باشیم نه ولایت شعار

معاون هماهنگ كننده نماینده ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه ولایتمداری که عیار انسانها را در هر زمانی در طول تاریخ محک زده است امروز هم محک می زند افزود: باید خیلی ها هوشیار باشند. ریاست با ولایت متفاوت است ولایت را خدا می دهد و ریاست را مردم می دهند و می توانند کنار بزنند.

وی با بیان اینکه ولایت اعتقاد ما است خطاب به آنهایی که بی مهابا حرف هایی می زنند گفت: زمانی ارزشمند هستیم که ولایتمدار باشیم نه ولایت شعار.  امروز ولایت شعاران ما فراوانند چون دنبال مقاصد خودشان هستند نه سرباز ولایت.

اکبرپور با تاکید بر اینکه باید خیلی بیدار و هوشیار باشیم چون تشخیص حق از باطل گاهی سخت می شود متذکر شد: نکند دشمن ناخواسته نفوذی کرده باشد و کلامی از دهان کسی خارج شود دشمنان برایش کف بزنند. برای اینکه بخواهیم ارزشمند بمانیم باید پایبند بمانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها