خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب نتیجه بازی با گسل های امنیتی و مذهبی را سیلی محکم خواندند و اکنون شاهد این نتیجه هستیم و همین هم سبب عدم شفاف‌سازی در بحث خیابان پاسداران است.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

علی‌اکبر قبادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص حادثه اخیر در خیابان پاسداران تهران ابراز کرد: متاسفانه یکی از اقداماتی که دولت یازدهم و دوازدهم در انتخابات ریاست جمهوری برای افزایش آرای خود انجام داده است، وارد کردن فرقه های مذهبی به جانب داری از احزاب سیاسی، بویژه حزب موافق دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.
وی تبیین کرد: یکی از فرقه هایی که دولت برای بالابردن رای با سران آن در ارتباط بود، فرقه دراویش گنابادی بوده که همین امر یکی از دلایل عدم موضع‌گیری دولت برای اقدام غیرانسانی اخیر این فرقه بوده است.
قبادی مطرح کرد: در صحبت‌های رئیس جمهور در مناظرات تلویزیونی و برنامه تبلیغات وی در سنندج و همچنین برنانه‌ریزی‌های مطرح شده توسط مشاوران تبلیغاتی روحانی آنچه که آشکار بود سرمایه‌گذاری بر آرای مذاهب و فرقه‌ها بوده‌است و کوتاهی اکنون دولت در این حادثه بی‌سبب به این مرضوع نخواهدبود.
این کارشناس با اشاره به بیانات رهبری در دانشگاه افسری امام‌حسین(ع) عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نتیجه بازی با گسل های امنیتی و مذهبی را سیلی محکم خواندند و اکنون شاهد این نتیجه هستیم و همین هم سبب عدم شفاف‌سازی در بحث خیابان پاسداران است.
وی ادامه داد: در پی این حوادث و سایر اتفاقات اینچنینی مردم، نیروهای امنیتی و انقلابی وظایف خود را به بهترین نحو به انجام رساندند.
قبادی در خاتمه خاطرنشان کرد: برخورد صحیح مردم و سایر نیروهای امنیتی، نظامی و انقلابی باعث شد که اخلالگران عقب بنشینند که این اتفاقات درس عبرتی خواهد بود که از این پس برنامه‌هایی اینچنینی برای مذاهب نداشته باشند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها