مدیرنظام فنی،اجرایی،دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:
روحیه مطالبه گری مردم در نظارت پروژه ها اولویت کاری ما می باشد ، همکاری مردم و سازمان های مردم نهاد می تواند در پررنگ تر شدن نظارت موثر باشد.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۶۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سه دستگاه تخصصی راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و بنیاد مسکن مسؤلیت  اجرای طرح های عمرانی مربوط به ساختمان می باشد و دستگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند باید این عرصه را ترک نمایند تا طرح ها به شکل تخصصی اجرا شود.

محمود محمدی مشفق با اشاره به محدود بودن نظارت بر تمام دو هزار و 800 طرح در دست اجراء افزود: همکاری مردم و سازمان های مردم نهاد می تواند در پررنگ تر شدن نظارت موثر باشد.

وی تفاهم نامه همکاری با سازمان نظام مهندسی منعقد شده را از ظرفیت  نظارت بر اجرای طرح ها دانست و اظهار داشت: مجریان طرح هایی که ساختار فنی ندارند، کمتر وارد عرصه اجرا می شوند و نظارت ها جدی تر دنبال می شود.

مدیر نظام  فنی و اجرایی و دبیر خانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تصریح کرد: امسال از دوازده  سمینار پیش‌بینی شده توسط سازمان‌ها یازده  سمینار برگزار شده است و فقط یک نهاد آن را اجرا نکرده است.

محمدی مشفق با اشاره به اساتید مجرب دوره های آموزشی افزود: کارکنان دولت اگر بخواهند این آموزش‌ها را در تهران ببینند هزینه‌های بسیار زیادی تحمیل دولت و بیت‌المال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 17 دوره آموزشی که در سال آینده برگزار می شود، اظهار داشت: سال آتی هشت کارگاه و 9 سمینار برگزار خواهد شد.

مدیر نظام  فنی و اجرایی و دبیر خانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تصریح کرد: با امضای قرارداد با بخش خصوصی برای نظارت پروژه‌های ملی و استانی توانستیم گستره نظارت را افزایش دهیم و گستردگی پروژه‌ها امکان نظارت مستمر برای کل پروژه‌های عمرانی وجود ندارد.

محمدی مشفق با اشاره به اتمام پروژه های ناتمام که به سرانجام رسیده است، افزود: روحیه مطالبه گری عموم مردم در نظارت پروژه ها اولویت کاری می باشد.

ارسال نظرات