مرد جوان چيني در حرم مطهر رضوي با اداي شهادتين به دين مبين اسلام و مذهب تشيع پيوست.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۳۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، «چوآن یانک» در آیینی که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، با ادای شهادتین به دین اسلام گروید.

وی گفت: در شهر تیانجین زندگی می‌کنم و در این شهر کوچک مسلمانان زیادی زندگی می‌کنند که همواره در کودکی با آن‌ها در ارتباط بودم و علاقه زیادی به سبک زندگی و آیین‌های آن‌ها داشتم.

چوان یانک انگیزه خود را جاذبه‌های دین اسلام عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانم معرفت بیشتری نسبت به دین اسلام پیدا کنم و این معرفت را به دیگران منتقل کنم.

این جوان تازه مسلمان که دانش آموخته رشته معماری از دانشگاه چین است، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در بارگاه منور رضوی اظهار کرد: از اینکه دینی دارم و معتقد به تعالیم آسمانی اسلام شده‌ام خرسندم و امیدوارم با گذر زمان و مطالعات بیشتر بتوانم بر عمق معلوماتم بیافزایم.

وی افزود: چندین بار به ایران و حرم مطهر مشرف شده ام و نخستین بار که در این مکان حضور یافتم از شکوه و عظمت معماری حرم امام رضا (ع) حیرت زده شدم و تحت تاثیر معنویت این مکان قرار گرفتم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم گواهی تشرف به اسلام به همراه هدایای معنوی و چند جلد کتاب از طرف مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به وی اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها