حجت الاسلام جیحونی در پاسخ به «بسیج» مطرح کرد

اهمیت تلاش جهادی برای تحقق منویات رهبری در مورد قرآن

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: با توجه به اعتقادو همتدوستان ما در شناسایی اقداماتی که انجام شده سعی داریم موازی کاری نشود تا به امروز همت دوستان خوب بوده ولی راه طولانی در پیش داریم وباید جهادی کار کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۴۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، نشست خبری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج امروز در پاتوق خبر خبرگزاری بسیج با حضور حجت الاسلام والمسلمین جیحونی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین و ذوالفقاری دبیر اجرایی این مسابقات و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جیحونی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد اینکه سازمان دارالقرآن بسیج چه برنامه هایی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت تربیت حافظان در نظر گرفته و تا چه حد در این  امر موفق بوده گفت: ما تا به امروز تمام اقداماتمان بر اساس منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: موضوعات قرآنی در نظام جامع قرآنی بسیج طراحی شده و اقدام ما مبتنی بر منظومه فکری رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج تصریح کرد: ادعای ما اول را ه است ولی با توجه به اعتقاد و همت  دوستان ما در شناسایی اقداماتی که انجام شده سعی داریم  موازی کاری نشود تا به امروز همت دوستان خوب بوده ولی راه طولانی در پیش داریم و باید جهادی کار کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات