معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
با توجه به برگزاری مناسبت های مهم ملی و حتی منطقه ای در استان و وجود ظرفیت های مهم گردشگری مذهبی در استان، باید این موضوع مورد تاکید و توجه جدی باشد.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۴۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: حمایت از شرکت ها و واحدهای تولیدی دانش بنیان استان ضروری است لذا مسئولان استان، حمایت جدی از شرکت ‌های دانش بنیان تولیدی داشته باشند.

فرامرز نیک سرشت افزود: دستگاه های متولی باید در خصوص فعالیت موثر شرکت های دانش بنیان که اقدام به ایجاد واحد تولیدی می کنند، حمایت های عملیاتی داشته باشند.

وی اظهار داشت: گروه های دانشگاهی و نخبه ای که در قالب شرکت های دانش بنیان اقدام به راه اندازی واحد تولیدی می کنند، نیازمند مشاوره های لازم در حوزه بازاریابی، فروش و تولید هستند که در این عرصه باید دستگاه متولی، ورود جدی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: دستگاه های متولی نباید در خصوص اهمیت موضوع طرح توسعه هتل بزرگ شهر زنجان مساله کنند، بلکه در شرایط فعلی، باید هماهنگی و تعامل جدی برای برطرف شدن مشکلات و عملیاتی شدن پروژه صورت گیرد.

فرامرز نیک سرشت افزود: استان نیازمند اقامتگاه هایی با ظرفیت مناسب برای حضور گردشگران داخلی و خارجی است.

وی اظهار داشت: با توجه به برگزاری مناسبت های مهم ملی و حتی منطقه ای در استان و وجود ظرفیت های مهم گردشگری مذهبی در استان، باید این موضوع مورد تاکید و توجه جدی باشد.

ارسال نظرات