یک جهادگر بسیجی در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان محروم توسط گروه های جهادی

افضلی گفت: گروه های جهادی همت کردند و اهدای حجم وسیعی از لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و محروم این منطقه را در برنامه ریزی های خود لحاظ کردند.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۷۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

 سید مهدی افضلی مسئول گروه جهادی شهید بلباسی حوزه شهید مطهری دانشگاه آزاد ساری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده اظهار داشت: تعدادی از روحانیون طلبه و هم چنین تعدادی از خواهران طلبه بحث آموزش احکام را در مناطق و روستاهای محروم  دنبال می کنند که بسیار هم موثر بوده چرا که همه به آن نیاز دارند.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت از جمله برنامه های فرهنگی این گروه جهادی است که از آغاز کار این گروه بر آن تاکید داشتیم. با توجه به تاکیدات دین اسلام در مورد نماز و به ویژه نماز جماعت گروه های جهادی این مسئله را در دستور کار خود و اولویت قرار داده اند.

مسئول گروه جهادی شهید بلباسی بیان داشت: تیم آموزشی ما در این منطقه روستائی آموزش کتاب های درسی دانش آموزان و کارهای هنری را نیز در برنامه خود دارد که اهالی روستا ها از آن استقبال می کنند.

افضلی گفت: به منظور کمک به مناطق مرحوم گروه های جهادی همت کردند و  اهدای حجم وسیعی از لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و محروم این منطقه را در برنامه ریزی های خود لحاظ کردند که امیدواریم مورد رضایت خدای متعال قرار گرفته و توفیق خدمت به هموطنان را برای ما بیش از همیشه فراهم کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار