سلطانی گفت: گروه های جهادی اقدامات فراوانی را برای ارتقاء فرهنگ در روستا ها انجام می دهند به این منظور احکام عفاف و حجاب به صورت گسترده به بانوان روستائی توسط جهادگران بسیجی آموزش داده شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

امیر حسین سلطانی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان بابل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم اظهار داشت: گروه های جهادی اقدامات فراوانی را برای ارتقاء فرهنگ در روستا ها انجام می دهند به این منظور  احکام عفاف و حجاب به صورت گسترده به بانوان روستائی توسط جهادگران بسیجی آموزش داده شد.

وی افزود: خیاطی در ظرف یک هفته را به عنوان یکی از برنامه های خو د برای بانوان معرفی کردیم که خیلی هم خوب از آن استقبال شد و به این ترتیب بانوان روستایی می توانند با آموزش دیدن خیاطی علاوه بر سرگرم کردن خود به اقتصاد خانواده کمک کنند.

عضو گروه جهادی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان بابل تصریح کرد: رفع اشکالات درسی دانش اموزان در بخش اموزش یکی دیگر ا ز اقداماتی است که گروه های جهادگر بسیجی انجام می دهند و در پیشرفت دانش آموزان در درس هایاشن و ایجاد انگیزه برای آنها در درس خواندن تاثیر بسزایی دارد.

ارسال نظرات