نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی:

اگر ستاد اقتصاد مقاومتی نبود، اقتصاد فعلی کشور هم نبود

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ستاد اقتصاد مقاومتی و تأکیدات مقام معظم رهبری نبود، شرایط اقتصادی و جایگاه فعلی در کشور وجود نداشت.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۹۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوهT محمد رضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی،  در خصوص تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال در سال جاری، اظهار کرد: از آنجا که اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم می‌باشد، همه مردم و مسئولان در راستای تحقق آن تلاش کردند.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس، با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور، ادامه داد: تشکیل این ستاد‌ها مسیر را برای رسیدن به هدف و اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی در استان‌ها و شهرستان ها، هموار کرد.
صباغیان خاطر نشان کرد: هر چند نمی‌توانیم بگوییم در این زمینه به همه اهداف دست یافته ایم، ولی با توجه به اشتغال‌هایی که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها ایجاد شد، در کل روند این طرح‌ها مثبت ارزیابی می‌شود.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور، تأکید کرد: اگر تأکیدات مقام معظم رهبری نبود و این ستاد‌ها تشکیل نشده بود، در حال حاضر در این موقعیت و جایگاه فعلی که قرار داریم، نبودیم.
وی تصریح کرد: اشتغالزایی و بهبود‌هایی که در بخش‌های مختلف حوزه اقتصادی کشور رخ داد، اثرات و نتایج آن به مراتب در شهرستان‌ها نیز قابل مشاهده می‌باشد و این روند حاکی از آن است که تا حدودی شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در شهرستان‌ها نیز محقق شده است.
نماینده مردم ابرکوه در مجلس اسلامی در پایان گفت: امیدوارم سال آینده، سالی سرشار از خیر و برکت برای همه مردم باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار