کارشناس مطرح هنری یزدی با اشاره به ابعاد مختلف جشنواره رویش و کارکردهای این رویداد هنری دانشجویی، افزود: مسئولین استان آن‌طور که باید به این جشنواره توجه نکردند و دانشجویان انقلابی مظلومانه این جشنواره را برگزار کردند.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۰۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید ناصر امامی در گفتگو با خبرنگار جشنواره رویش با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه بسیج دانشجویی و دانشگاهیان استان در راستای برگزاری جشنواره ادبی هنری رویش، و با اشاره به اینکه امسال و در سومین دوره از این جشنواره همکاری خود را بارویش آغاز کرده است؛ یادآور شد: آثار خوب و ارزشمندی توسط دانشجویان به جشنواره ارسال شد و اکران‌ها و نمایش این آثار نیز مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

رئیس اسبق حوزه هنری استان یزد اضافه کرد: بااین‌وجود در بحث اطلاع‌رسانی برنامه باید بهتر عمل می‌شد که این مهم در جشنواره‌های آینده باید موردتوجه بیشتری قرار بگیرد.

این کارشناس مطرح هنری استان یزد با تأکید بر اینکه این جوانان دانشجو و هنرمند باید موردحمایت و توجه مسئولین قرار بگیرند و این مهم رشد و تعالی فضای هنری و فرهنگی استان را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: فارغ از این موضوع، انتظار می‌رفت مسئولین استانی و دانشگاه‌های استان در اکران‌های دانشجویان حضور پیداکرده و باعث دلگرمی آن‌ها شوند و علاوه بر این بااستعداد‌های دانشجویان آشنا شوند.

مشاور اسبق استاندار در امور هنری بیان داشت: مجموعه بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی با مظلومیت این جشنواره کارآمد و مؤثر را برگزار کردند.

امامی با اشاره به اهداف در نظر گرفته‌شده برای جشنواره رویش، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف، ایجاد شرایط حضور هرچه بیشتر تماشاگران باید موردتوجه قرار بگیرد و در این راستا جذابیت‌ها باید افزایش پیدا کند تا تعداد مخاطبین نیز بالا برود که در این خصوص اقداماتی خوبی در جشنواره امسال صورت گرفته بود که در دوره‌ها و برنامه‌های آتی باید تقویت شود.

داور بخش هنر‌های نمایشی جشنواره رویش در پایان با تقدیر از تلاش دانشجویان بسیجی و کادر اجرایی در برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: دانشجویان و جوانان ما باید با عزمی جهادی در این مسیر قدم بردارند و یقین داشته باشند که تمامی اقدامات آن‌ها در راستای ترویج ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی و انقلابی با بهره‌گیری از ابزار‌های هنری، هم مؤثر خواهد بود هم پاداش اخروی به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات