خبرهای داغ:
معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در آیین معرفی رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز، گفت: بیمارستانی که در آن ارزش ها برگرفته از اسلام باشد، بیمارستان تراز انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۱۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد اخوان افزود: در چنین بیمارستانی به فرهنگ علوی توجه شده و مردم در آن این ارزش ها را احساس و لمس می کنند.

وی پیاده سازی ارزش ها در بیمارستان، تعامل با مراجعین، مدیریت جهادی، جهاد علمی، امادگی رزمی و ... را از مهم ترین شاخصه های مراکز درمانی سپاه پاسداران برشمرد و اظهارداشت: آموزشو مهارت گردان های طب رزمی از اموریت های اصلی سپاه پاسداران است.

سردار اخوان رعایت حقوق و ایمنی بیمار را اصل مهم عنوان و بیان کرد: با اجرای طرح فجر به دنبال سطح کیفیت خدمات برای رسیدن به این اصل مهم در شاخص های خدمتی هستیم.

وی مجهز شدن به تجهیزات پزشکی، طرح انطباق، طرح فجر، طرح رمضان و ... را از دیگر طرح ها و شاخص های نیروی زمینی سپاه برای داشتن کادر درمانی متخصص و متهد نام برد.

رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز معرفی شد

رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز معرفی شد

در این آیین با حضور مسئولان لشکری و کشوری از خدمات دکتر پرویز اسدی قدردانی و دکتر سیدوحید حسینی به سمت رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز معرفی شد.

بیمارستان شهید محلاتی تبریز جرو بیمارستان های نیروی زمینی سپاه پاسداران در شمالغرب کشور است که تاکنون توانسته به درجه یک عالی در بین بیمارستان های نیروی زمینی سپاه دست یابد.

ارسال نظرات