خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیرا قانون هوای پاک در مجلس تصویب شد گفت: باید کمیته‌ای برای نظارت بر اجرای این قانون در استان قم تشکیل شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۲۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
نظارت بر روند اجرای قانون هوای پاک در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز مهندس که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت اظهار کرد: باید ساز و کاری برای ارتباط بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان قم با بخش صنعت به وجود بیاید، اکنون این ارتباط ضعیف است و قوانین تصویب شده در این زمینه اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه اخیرا قانون هوای پاک در مجلس تصویب شد ادامه داد: باید کمیته‌ای برای نظارت بر اجرای این قانون در استان قم تشکیل شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان قم نیمی از مهندسان بیکار هستند افزود: دولت هر چه که نفت می‌فروشد و مالیات می‌گیرد، صرف پرداخت حقوق به کارمندان و بازنشستگان می‌شود، دلیل این مساله بزرگ بودن حجم دولت است.

طلایی با اشاره به وضعیت طرح فاضلاب شهر قم اظهار کرد: هم اکنون این طرح با سرعت در حال انجام است و پس از تکمیل طرح فاضلاب قم، سالیانه میلیون‌ها مترمکعب پساب فاضلاب برای استفاده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر در زمینه مدیریت اراضی منابع طبیعی و مبارزه با زمین خواری نیاز به قانون داشته باشیم، قانون را تغییر خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها