خبرهای داغ:
محمد رضایی
حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري در مراسم بزرگداشت جانباز دفاع مقدس و شهيد مدافع حرم سردار شهيد مصطفي زاهدي ؛
رييس مؤسسه روايت سيره شهدا گفت: نعمت جمهوري اسلامي ايران اگر هيچ دستاوردي هم براي ما نداشته باشد 232 شهيد زنده را به ما معرفي كرده است كه تا قيامت زنده هستند و اين بزرگترين سرمايه جمهوري اسلامي ايران هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۲۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در مراسم بزرگداشت جانباز دفاع مقدس و شهید مدافع حرم سردار شهید مصطفی زاهدی بیدگلی که در مساجد صفاری خیابان ۲۲ بهمن کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه در مجلس شهدا سه پذیرایی وجود دارد، گفت: اولین پذیرایی در مسجد شهدا حسرت است.

وی با بیان اینکه هرکس متوجه شود شهدا دارای چه مقامی هستند حسرت می‌خورد، گفت: شهدا در قیامت خیلی مقام دارند و انسان اگر می‌خواهد حسرت بخورد باید به شهدا حسرت بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری از اتمام حجت به عنوان پذیرایی دوم مجلس شهدا نام برد و ادامه داد: شهید مصطفی زاهدی بیدگلی و شهدای دیگر برای من و شما اتمام حجت هستند و یا ‹‹ایهاالذین››های قرآن که ۹۱ بار در قرآن تکرار شده است اتمام حجت خدا است، کسانی که ایمان آوردید اگر آن را رعایت نکنید جزء مومنین محشور نخواهید شد.

وی اظهار داشت: چهل سال از عمر مقدس جمهوری اسلامی ایران گذشته و کشور مشکلات زیادی دارد و هیچکس منکر مشکلات در کشور نیست، اما نعمت انقلاب اسلامی و ولایت و  شهدا را باید شاکر باشیم چرا که  اگر انقلاب اسلامی نبود ۲۳۲ هزار شهید به جهان معرفی نمی‌شدند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا تأکید کرد: شهدا از دست نرفتند بلکه شهدا به دست آمدند و سردار شهید مصطفی زاهدی بیدگلی بعد از شهادت تازه ابتدای حیات واقعی او است و باید وصیت نامه شهدا خواند و متوجه شد شهدا در چه راهی به شهادت رسیدند.

به گفته وی، نعمت جمهوری اسلامی ایران اگر هیچ دستاوردی برای ما نداشته باشد ۲۳۲ شهید زنده را به ما معرفی کرده است که تا قیامت زنده هستند و این بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری یادآور شد: جنگ برای جمهوری اسلامی ایران خسارت داشت، اما به فرمایش امام خمینی (ره) نعمت بود و دفاع از حرم برای ما نعمت شد و دستاورد آن امنیتی بود که امروز از آن برخوردار هستیم و این درحالی بود که همه دنیا از داعش حمایت می‌کردند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: به برکت خون شهدا سفره صدام و منافقین و داعش جمع شد و امنیت امروز ما حاصل خون شهدا است و باید نعمت امنیت را شکرگذار باشیم.

وی با اشاره به اینکه از وضعیت اقتصادی و عدالت اجتماعی و عدالت سیاسی گلایه داریم و راضی نیستیم، عنوان کرد: با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد نباید نا امید باشیم چرا که دشمن قصد نا امید کردن ما را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تأکید بر اینکه دفاع اسلام و ولایت همچنان ادامه دارد، گفت: اگر نعمت مجاهدت جانبازان و آزادگان و رزمندگان  اسلام نبود و اگر و مجاهدت مادران شهدا نبود این عزت و اقتدار را در دنیا نداشتیم و نباید این نعمت‌ها را فراموش کنیم چرا که تمامی این مجاهدت‌ها برای امنیت کشور و سربلندی اسلام است.

وی ادامه داد: وکیل مدافع و خون خواه شهدا خدا است و مسؤولان باید مراقب اعمال و رفتار و گفتار خود باشند و با خون شهدا و حرمت آزادگان و جانبازان بازی نکنند و حدود الهی را رعایت کنند.

به گفته وی، شهدا برای نماز وحیا و عفت و دفاع از حرم به شهادت رسیدند و هرکس در خط شهدا باشد تنها به خدا توکل می‌کند و توکل به خدا به معنای توقف نیست چرا که برخی نشسته اند و می‌گویند خدا بزرگ است در حالیکه این معنی توکل نیست و معنی توکل این است که آنچه را خدا گفته به آن اعتماد کنیم.
منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها