فرمانده انتظامی البرز مطرح کرد:

اقدامات پلیس البرز برای چهارشنبه‌سوری/کشف ۲۰۰هزار عدد موادمحترقه

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس در خصوص چهارشنبه آخرسال از کشف ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۵۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان در آیین افتتاح گشت موتوری پلیس ۱۱۰ شهرستان فردیس که پیش از ظهر سه‌شنبه انجام شد، یکی از سیاست‌های پلیس را خدمات‌رسانی سریع به شهروندان اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی این سیستم در فردیس موجب پاسخگویی به‌موقع و تأمین خواسته‌های شهروندان می‌شود.

اقدامات پلیس البرز برای چهارشنبه‌سوری/کشف ۲۰۰هزار عدد موادمحترقه

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه از تفکیک واحد ۱۱۰ پلیس از دیگر واحدها خبر داد و اظهار کرد: وسیله نقلیه پلیس گشت ۱۱۰ نیز به‌منظور پاسخگویی بهتر به موتورسیکلت تبدیل‌شده است.

وی ادامه داد: طبق اقدامات انجام‌شده، از نیروی پلیس انتظار می‌رود که فاصله درخواست مردم تا پاسخگویی به حداقل زمان کاهش یابد.

اقدامات پلیس در چهارشنبه آخرسال

سردار محمدیان بابیان اینکه اگر مردم از عملکرد گشت پلیس ناراضی باشند، می‌توانند موضوع را به سامانه ۱۹۷ اطلاع‌رسانی کنند، تأکید کرد: پس از پیگیری اظهار نارضایتی شهروندان، با واحد مربوطه، برخورد جدی می‌شود.

فرمانده انتظامی البرز بابیان اینکه پلیس ۱۱۰ باید با شهروندان ارتباط و هم‌افزایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: ارتباط پلیس با مردم موجب کاهش جرائم و افزایش امنیت می‌شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پلیس البرز از هرگونه حادثه‌ای که منجر به مرگ و یا سوختگی شهروندان شود جلوگیری می‌کند که این مهم با هماهنگی و همکاری شهروندان مسیر است.

کشف ۲۵ هزار قلم انواع مواد محترقه در فردیس

سردار محمدیان بابیان اینکه پلیس استان البرز از مدت‌ها پیش اقدامات پیشگیرانه‌ای در خصوص چهارشنبه‌سوری انجام داده است، از کشف بیش از ۲۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: پلیس نگران سلامتی شهروندان است، به همین منظور تمهیدات لازم را در راستای مکان‌های شناسایی، توزیع و نگهداری این اقلام را اندیشیده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود از کشف ۲۵ هزار قلم انواع مواد محترقه طی دو روز گذشته در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: پلیس شهرستان فردیس نیز اقدامات لازم را در راستای ناامن‌ کردن این شهرستان برای متخلفان انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار