علی امیرکمالی گفت: اکثر هنرمندان به دلیل نداشتن بودجه کافی از تولید آثار منصرف می شوند لذا ما در ابتدای سال کارگاه اقتصاد مقاومتی و هشت هنر را برگزار کردیم و راهکارهای درآمدزایی هنرمندان را توسط کارشناسان اقتصادی برای هنرمندان بسیجی تبیین کردیم .
کد خبر: ۸۹۹۴۲۵۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی امیرکمالی مسئول بسیج هنرمندان استان البرز اظهار داشت: بسیج هنرمندان برای تحقق شعار سال برنامه های متفاوتی را در کمک به هنرمندان اجرا نمود برای مثال نمایشگاه فروش آثار تجسمی،نمایشگاه فروش صنایع دستی، کمک به چاپ کتاب تعدادی از نویسندگان بسیجی و ورود کتابهای حوزه ی دفاع مقدس به بازار کتاب، برگزاری سه جشنواره داخلی اعم از 7 انجمن هنری برای کمک به رشد و تعالی انجمن ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و انتشار فراخوان جشنواره بین المللی فیلم و عکس کودک، جنگ و زن که گام بزرگی برای استان می باشد.

هنرمندان البرزی گام های موثری برای تحقق شعار سال 96 برداشتند

وی ادامه داد: شعار تولید ملی، قطعا هم سطح دولتی دارد و هم گستره مردمی. در سطح مردمی اما، حداقل تصمیم جدی بر حمایت از تولید ملی، وظیفه‌ای شرعی محسوب می‌شود.

امیر کمالی افزود: اکثر هنرمندان به دلیل نداشتن بودجه کافی از تولید آثار منصرف می شوند لذا ما در ابتدای سال کارگاه اقتصاد مقاومتی و هشت هنر را برگزار کردیم و راهکارهای درآمدزایی هنرمندان را توسط کارشناسان اقتصادی برای هنرمندان بسیجی تبیین کردیم و با استقبال هنرمندان استان مواجه شدیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه پیروی از اقتصاد مقاومتی مختص  سال جاری ، سال گذشته و سال های قبل نیست ما باید برای خودکفایی و رشد اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی را در جامعه تبیین کنیم و به شعار تمامی سال های عمرمان تبدیل شود تا با ایجاد کارگاه های اقتصادی کوچک علاوه بر حل کردن مشکلات اقتصادی خود مشکل اشتغال را نیز حل کنیم.

رییس بسیج هنرمندان استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری هر سال هوشمندانه شعار سال را انتخاب می کنند ، اقتصاد مقاومتی به مفهوم شکوفایی اقتصاد و رفع مشکلات موجود در زیر بخش های اقتصادی برای جلوگیری از امتیاز دهی به کشورهای تحریم کننده و بهبود سطح رفاه عموم مردم است و این امکان را به جامعه اسلامی می دهد تا همه فشارهای سلطه گران و مستکبران را تحمل کرده و آن ها پس زند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها