مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ادامه دادن راه و مسیر انقلاب افتخاری است که برای همه جهانیان ثابت شده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۷۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور بعد از ظهر امروز در جمع ائمه جماعات، طلاب و روحانیان شهرستان کوهبنان اظهار داشت: ادامه دادن راه و مسیر انقلاب افتخاری است که برای همه جهانیان ثابت شده است، لذا  به برکت انقلاب اسلامی دین اسلام در جهان رو به گسترش و امید در دل مسلمانان و غیر مسلمانان روز افزون است.

وی ادامه داد: امروز روحانیت شیعه جهان اسلام را متحول کرد، چون رهبر و مقتدایی همچون حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب دارند، لذا بسیاری از افراد در سایر کشورها به جایگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حسرت می‌خورند.

عرب‌پور تاکید کرد: روحانیت در بحران‌ها و حوادث در کنار مردم و در خدمت آنان هستند، گرچه خودشان در حوادث باشند چون در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری و زعامت جامعه بر عهده روحانیت است که این به مزاج دشمنان خوش نمی‌آید، لذا دشمنان در صدد هستند که جوانان را از روحانیت جدا کنند.

عرب‌پور ابراز داشت: روحانی باید با مطالعه بار علمی خودش را بالا ببرد تا بتواند پاسخ سؤال همه اقشار را به خوبی و واضح پاسخ دهد و همواره موجب انس و الفت امت با ولایت و رهبری شوند.

وی تصریح کرد: روحانیت شیعه همیشه در دنیا درخشان و همواره مدافع دین بودند و هستند، لذا تا سرحد جان و آبرو مقاومت کردند تا دین اسلام همچنان پا برجا بماند.

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان نیز اظهار داشت: سپاه پاسداران از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه آرامش جامعه است و همواره مسیر و روش انقلاب را طی می‌کند و در جریان زلزله خدمات ارزشمندی ارائه داد.

وی ابراز داشت: چشم امید مردم همواره به روحانیت است، قشری که همواره خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

جعفری تصریح کرد: روحانیت همواره در کنار مردم بودند و از حق و حقیقت دفاع می‌کنند و تلاش شبانه‌روزی آنان در زلزله اخیر شهرستان ستودنی است.

وی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده از نخستین روزهای زلزله تا امروز روحانیت شهرستان با سرکشی به چادرها و کانکس‌های موجود در شهرستان در راستای شناسایی و رساندن خدمات از جمله سبد کالا، توزیع غذای گرم، پخش البسه، وسایل گرمایشی، توزیع کانکس و نظارت بر نحوه توزیع خدمات با خیرین همکاری کردند.

 

ارسال نظرات