به منظور آگاهی از نحوه اجرای برنامه‌های اجرا شده توسط قسمت‌های ناحیه؛ جلسه اشراف ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت: امریکا به دنبال تخریب چهره جهانی جمهوری اسلامی ایران است؛ که البته همه این تلاش‌ها هم بی فایده است و با این اقدامات خصمانه و کینه توزانه چهره خودش را در دنیا کریه‌تر و منفورتر کرده است.
وی در ادامه افزود:الان برگزاری مکرر جلسه شورای امنیت به پیشنهاد آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران دست آویزی است برای انجام این ماموریت که همان تخریب چهره جهانی جمهوری اسلامی ایران است.
وی همچنین اذعان کرد:متاسفانه امروز شاهد این موضوع هستیم که عده‌ای قبلا به برکت همین جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده اند و حالا به دامن غرب پناهنده شده اند بر علیه کشورشان حرف می‌زنند و فحاشی می‌کنند و از شهید شدن جوانان این مرز و بوم ابراز شادمانی می‌کنند و مردم و هم خونان خودشان را تهدید می‌کنند که باید بسیار به حال این افراد تاسف خورد که بلندگوی استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیست شده‌اند و به جای آنکه طرفدار ملت خودشان باشند سنگ آن‌ها را به سینه می‌زنند.
ارسال نظرات