تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی، ارتقای سطح فکری زائران و مسافران و تبلیغ سنت اصیل اسلامی از دیگر اهداف اجرای آن طرح است.
کد خبر: ۸۹۹۴۳۵۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص استان زنجان خبر داد و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در طول سال برنامه‌های متعددی را در بقاع متبرکه استان اجرا می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اجرایی توسط این اداره کل طرح شاخص آرامش بهاری است، افزود: این طرح در ایام نوروز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری از روزهای پایانی اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه پیدا خواهد کرد، اظهارداشت: در این طرح برنامه‌های متعددی در بقاع متبرکه اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است، تصریح کرد: تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی، ارتقای سطح فکری زائران و مسافران و تبلیغ سنت اصیل اسلامی از دیگر اهداف اجرای آن طرح است.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح آرامش بهاری برنامه‌های مختلفی شامل خیمه‌های معرفت، ایستگاه‌های همه واقف باشیم، غرفه‌های مشاوره دایر می‌شود، اظهار داشت: در این زمینه دوره آموزشی بین مسؤولان و اعضای هیأت امنای بقاع دوره آموزشی و توجیهی برگزار شده است.

 

ارسال نظرات