باهنرافزود: کیاست و ژرف‌نگری مقام‌معظم رهبری باعث ‌شد تا داعش نتواند در ایران کاری انجام ‌دهد، برخی مقاطع مقام معظم رهبری تنهای‌ تنها بودند و مسؤولان اصلا درک نداشتند که ایشان چه می‌گویند.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۲۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی مراسم گرامیداشت حماسه ۷ اسفندماه سال ۶۰ مردم شیرگاه در مسجد جامع این شهر با سخنرانی مهندس محمدرضا باهنر نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به گذشت قریب به ۴۰ سال از عمر انقلاب این عدد را در فرهنگ دینی و ایرانی ویژه عنوان کرد و گفت:باید نقاط قوت نظام را عالمانه و عادلانه برشمرد و نقاط ضعف را حساب کرد و مجموع این کارنامه چراغی برای آینده کشور است.

نماینده ۷ دوره مجلس شورای اسلامی ایران با اعلام اینکه باید نقاط قوت را تکثیر و اشکالات را رفع نمود به ارائه کارنامه ای فارغ از افراط و تفریط تاکید کرد و گفت: امروز ممکن است از ما به عنوان نسل انقلابی ها سوالاتی شود که باید آن ها را شنید و جواب منطقی داد.

باهنر یکی از سوالات جوانان را چرایی انقلاب و سوال در مورد اینکه اگر انقلاب رخ نمی داد چه می شد عنوان کرد و گفت:آن ها سوال می کنند که همه حکومت ها دنبال رفاه مردم خود هستند و اگر شاه نبود مگر این اتفاقات نمی افتاد و این پیشرفت ها را نمی کردیم؟

وی افزود: در انقلاب ۳ شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی داشتیم و به محض سقوط نظام شاهنشاهی شعار محوری نه شرقی نه غربی داده شد که کسی نمی توانست باور کند.

باهنر با اشاره به وجود ۲ بلوک شرق و غرب به رهبری شوروی سابق و آمریکا و با پرچمداری الحاد و لیبرالیسم  گفت:امام در آن زمان از اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی و تقابل آن ها می فرمودند و شهید مطهری همه این مکاتب را دو لبه قیچی برای مخالفت با اخلاق و دین و انسانیت عنوان می نمودند

وی با تاکید بر اینکه در منطقه هنوز هیچ یک از دشمنان ما ادعا نکرده که ما حکومتی وابسته هستیم به از دست دادن بخش های زیادی از خاک کشور در طول قرن های مختلف اشاره کرد و گفت:آخرین قطعه ای که از کشور جدا شد در زمان محمدرضا خان بوده و در صورتی که شاهدیم در زمان جنگ علی رغم حمایت همه قدرت های شرق و غرب تکه ای از کشور جدا نشد.

دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین کشور با اشاره به اینکه از اول انقلاب صنایع نظامی کشور و بخش های دیگر تحریم بوده اند، به دستاوردهای نظامی و موشکی کشور اشاره کرد و ابراز داشت:در بسیاری علوم مانند نانو،آی سی تی ،آی تی،هوافضا،سلول های بنیادین و هسته ای پیشرفت های چشمگیری داشتیم و هسته ای چون سیاسی شد همگان فهمیدند.

باهنر با اشاره به اینکه به گفته غربی ها قبل از مذاکره ایران ۲ ماه تا ساخت بمب هسته ای فاصله داشت تصریح کرد:ما گفته بودیم بنا بر فتوای مرجع تقلید ما ساخت بمب هسته ای و تلاش برای رسیدن به آن حرام است ولی آن ها معتقد بودند اگر فتوا عوض شود شما ۲ ماه تا ساخت بمب هسته ای زمان نیاز دارید که در مذاکرات هسته ای این زمان به ۱ سال رسید.

وی با اعلام اینکه بچه های بسیجی ما با حرکت فرهنگی بسیجی خودجوش دروازه های علم را درنوردیده اند بیان داشت: توانستیم طی ۲ سال اورانیوم ۲.۵ تا ۳ درصد را به ۲۰ درصد برسانیم و اگر اجازه بود ظرف ۱ ماه به ۹۷ درصد می رساندیم.

باهنر با اشاره به اینکه ۲۸ سال در مجلس شورای اسلامی بوده گفت:واقعا مجلسی ها و دولتی ها برای بستن بودجه ۹۷ قابل ترحم اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در منطقه پر‌ آشوب نتوانستند کاری در ایران صورت دهند گفت:در بین اصلاح طلبان آدم های خوبی هم هست ولی برخی افراد کوچک و ساده‌انگار اصلاح‌طلب معتقد ‌بودند که آمریکا افغانستان را می‌گیرد و بعد از پنج سال از کابل نگینی در سطح نگین‌ منطقه می‌سازد ولی در حال‌حاضر دل‌ما برای افغانستان می‌سوزد و هرچند نمی‌خواهیم وضعیت این کشور را به‌ رخ بکشیم.

باهنرافزود: کیاست و ژرف‌نگری مقام‌معظم رهبری باعث ‌شد تا داعش نتواند در ایران کاری انجام ‌دهد، برخی مقاطع مقام معظم رهبری تنهای‌ تنها بودند و مسؤولان اصلا درک نداشتند که ایشان چه می‌گویند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها