خبرهای داغ:

عصبانیت وزیر از سوال درباره دارایی‌اش

سخنگوی فراکسیون روحانیت گفت: یکی از وزرا پس از سوال من در مورد عدم انطباق و فزونی دارایی‌هایش بر دریافتی وی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون عصبانی شد و گفت که تو من را متهم می‌کنی.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۴۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال گفت: این طرح در واقع همان قانون از کجا آورده‌ای است و به دنبال مطالبات مردم در راستای شفاف‌سازی اموال مسئولان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید داشتند که عدالت ما همگام با توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور به پیش نرفته و لازم است تا توسعه و عدالت همگام با هم به پیش رود و این طرح در راستای شفاف‌سازی و ایجاد عدالت درکشور است.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: این طرح هم مسئولان فعلی و هم مسئولان پیشین موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که مسئولی مالی را به صورت ناحق و نامشروع تصرف کرده باشد این مال به بیت‌المال باز می‌گردد.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: روزی به یکی از وزرا گفتم که درست است که شما خدمات زیادی را در جمهوری اسلامی داشته‌اید اما دارایی شما در حال حاضر بیش از 1000 میلیارد و بیشتر از حقوق دریافتی شما از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون است و در مورد این افزایش دارایی و علت  و چگونگی آن از وی سوال کردم که وی ناراحت و عصبانی شد و بر سر من داد زد که شما دارید من را متهم می‌کنید و این در حالیست که من خمس می‌دهم و ... .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار