مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد تبریز در گفت و گو با «بسیج»:
عزیزی با اشاره به سخنان رهبری که پیشرفت کشور در همه زمینه ها به جز عدالت که هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است، افزود: در زمینه عدالت باید تلاشمان را بیشتر کنیم. مسئولین در قوای مختلف باید برای تحقق عدالت تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۹۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

صمد عزیزی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد تبریز در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با بیانات رهبری در خصوص عذرخواهی به دلیل بی عدالتی موجود در کشور گفت: یکی از شعارهای انقلاب بحث عدالت بوده و در قانون اساسی نیز مطرح شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبری که پیشرفت کشور در همه زمینه ها به جز عدالت که هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است، افزود: در زمینه عدالت باید تلاشمان را بیشتر کنیم. مسئولین در قوای مختلف باید برای تحقق عدالت به طور جهادی تلاش کنند.

عزیزی در ادامه گفت: اگر مسئولین به وظایف پیش بینی شده خود عمل میکردند کشور با این وضعیت رو به رو نمی شد اما متاسفانه مسئولین به وظیفه قانونی خود نیز عمل نکردند و مردم باید از آنها مطالبه کنند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد تبریز اظهار داشت: قوای مختلف باید پاسخگوی فعالیت های خود باشند و گزارش تمامی کارها را به مردم بدهند و مردم باید بدانند که قوای مربوطه تا چه حد مسئولیت های خود را به نحو احسنت انجام داده اند.

عزیزی با توجه به اینکه عذر خواهی کننده واقعی مسئولین در قوای مختلف هستند، تصریح کرد: باید بگوییم مطالبه کننده اصلی مردم هستند و زمانی که مردم روحیه مطالبه گری خود را از دست می دهند مسئولینی که باید مورد سوال واقع شوند به جای پاسخگویی مطالبگری می کنند.

ارسال نظرات