خبرهای داغ:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین

جمع آوری متکدیان در سایه تعامل دستگاه ها امکان پذیر است

بیدخام گفت: باید نسبت به اقدامات لازم برای ساماندهی متکدیان در پایانه ها، سطح شهر و عوارضی ها پیش بینی و برنامه ریزی لازم انجام شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۱۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مریم بیدخام در نشست ستاد ساماندهی متکدیان که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: برای بررسی و شناسایی مکانی دائمی برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان، باید کمیته ای در سطح شهر تشکیل شود.
وی گفت: جهت کاهش آسیب های اجتماعی، باید با تعامل و مطالبه گری و همچنین یادآوری نقش دستگاه ها، با پدیده تکدی گری و کنترل آنها اقدام نمائیم.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، هم افزایی دستگاه ها به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی را ضروری دانست که در سایه این امر بسیاری از مشکلات جامعه حل و ریشه کن می شود.
بیدخام ادامه داد: متاسفانه چون دستگاه ها در این زمینه منفک و مجزا از یکدیگر اقدام می کنند، معمولا خروجی لازم برای دستیابی به هدف مورد نظر به دست نمی آید.
این مسئول اضافه کرد: باید نسبت به اقدامات لازم برای ساماندهی متکدیان در پایانه ها، سطح شهر و عوارضی ها پیش بینی و برنامه ریزی لازم انجام شود.
وی تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از متکدیان بومی شهر قزوین نبوده و مهاجر هستند، با صراحت و سهولت بیشتر به تکدی گری می پردازند و این امر برای شهری با قدمت فرهنگی و تاریخی زیاد همچون قزوین مناسب نیست.
بیدخام خاطر نشان کرد: باید با فرهنگ سازی و بهره گیری از ظرفیت سازمان های فرهنگی از قبیل صدا و سیما و جراید نسبت به کمک نکردن به متکدیان اقدام کرد تا فرهنگ تکدی گری از سطح شهر برچیده شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار