خبرهای داغ:
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی:

بسیج جامعه مهندسین به حل مشکل اشتغال کمک کند

شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز مهندس و بسیج مهندسین که در سالن رشد دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد ضمن گرامیداشت این روز گفت: بسیجی بودن را باید جزو ذات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و این موضوع تنها مربوط به دوران انقلاب و دفاع مقدس نیست.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۲۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز مهندس و بسیج مهندسین که در سالن رشد دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد ضمن  گرامیداشت این روز  گفت: بسیجی بودن را باید جزو ذات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و این موضوع تنها مربوط به دوران انقلاب و دفاع مقدس نیست.

وی افزود: از صدر اسلام تاکنون افراد زیادی بودند که بسیجی وار به اسلام روی آوردند و اتفاقات خوبی را هم توانستند رقم بزنند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جوانان جامعه برای اینکه بسیجی باشند تصریح کرد: بسیجیان عزیز باید بسیجی بمانند و این عزیزان نیازمند انگیزه ی لازم هستند که امیدواریم این انگیزه از طریق مسئولان مربوطه بوجود بیاید.

غراوی اظهار داشت: بسیاری از بسیجیان بدون هیچ چشم‌ داشتی در جهت آبادانی شهر ، استان و کشور قدم برمی‌ دارند.

وی در ادامه گفت: ارتش ۲۰ میلیونی با رهبری امام خمینی (ره) تشکیل شد و بسیج مهندسی فعالیت خود را از سال ۷۹ آغاز کرد و درزمینهٔ های مختلف تلاش‌های چشم‌گیری داشت.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی  در پایان گفت: بسیج مهندسین در حوزه اشتغال باید به سمتی حرکت کند که بسیاری از دغدغه‌های موجود برطرف شود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار