فرماندار بروجرد:

احداث منطقه ویژه اقتصادی در فازهای مختلف اجرایی می‎شود

فرماندار بروجرد گفت: احداث منطقه ویژه اقتصادی در فازهای مختلف به‌پیش رفته و اجرایی می‎شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۳۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی کورانی فر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه اظهار کرد: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی از شهرک صنعتی شماره ۲ که در این مجموعه گنجانده‌شده است، آغاز می‎شود.

وی عنوان کرد: مشکل و معارضی در تملک اراضی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بروجرد وجود ندارد و بنا است که این پروژه عظیم در فاز‌های مختلف اجرا و احداث شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: شرکت آباد راهان پارس به‌عنوان مجری احداث منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد از یک تیم خوش‌فکر و صاحب ایده برخوردار است که علاوه بر توان فنی و تخصصی، توان و تمکن مالی اجرای کار را دارد.

وی گفت: این شرکت علاوه بر توان تخصصی و مالی جزو شرکت‎های توانمند و ممتاز است که در کشور به یک هلدینگ اقتصادی تبدیل‌شده است.

فرماندار بروجرد با اشاره به مطالبات حقوق کارگران کارخانجات نساجی بروجرد تصریح کرد: جلساتی با کارگران و مدیران این واحد بزرگ صنعتی برگزار و خواسته‎ها، مطالبات و صحبت‎های هر دو طرف شنیده‌شده و قرار شده که کارگران کارخانجات نساجی کار خود را آغاز کرده، البته با توجه به شنیدن صحبت‎های طرفین یعنی کارگران و مدیران کارخانه به نظر می‎رسد که مشکل این واحد صنعتی حل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار