باحضور مسئول راه آهن کشور درزاهدان صورت گرفت
باحضور مسئول راه آهن کشور مجمع عالی بسیج کارمندان در زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۹۴۵۴۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،مسئول بسیج راه آهن کشور در این مراسم اظهار داشت:یکی از اهداف تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری است.

عباس زاده افزود: تکریم ارباب رجوع و رضایت آن در نظام اداری کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. زیرا علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این راستا سازمان‌ها باید مهارت‌های ارتباطی مؤثر و همراه باحفظ کرامت اسلامی را در کارکنان خود نهادینه کنند.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج در همه جا حضور دارد بیان کرد: بسیج مجموعه‌ای از خوبی هاست که با نقش آفرینی در بخش‌های مختلف به رفع نیاز‌های جامعه می‌پردازد.
 
وی اظهار کرد: افکار عمومی و خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنها از جمله اولویتهایی است که باید مورد توجه دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
 
 
رئیس بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان گفت:جامعه اسلامی یعنی جامعه‌ای که درآرمانها، اهداف اسلامی و آرزو‌های اسلام برای سعادت بشر ترسیم کرده است.

وی افزود: برای تحقق جامعه اسلامی، گسترش کمی و کیفی بسیج ده‌ها میلیونی به عنوان تشکل واقعی حزب الله ضرورت دارد از این رو لازم است تا سازوکار مناسبی برای حضور سازمان یافته نخبگان، فرهیختگان و صاحب نظران حزب الهی فراهم شود.
 
وی با اشاره به اینکه ،در کشور ۲۱ هزار شهید کارمند داریم و شهید سلطانعلی آشوب شهید شاخص قشر کارمند استان است.تصریح کرد: راهبرد بسیج کارمندان رصد هوشمندانه ، نقد منصفانه با شیوه های خاص و فراهم نمودن شرایط برای تحقق این مهم است.همچنین اهداف و رسالت بسیج کارمندان کمک در جهت تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده سازی اهداف و آرمانهای انقلاب اداسلامی و رهنمودهای رهبر انقلاب (جامعه ای بدون فساد، تبعیض، بی عدالتی ، فقر و گرسنگی ) ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج دهها میلیونی و ایفاء نقش سازمان یافته کارمندان در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی در بخش های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی اط اهداف بسیج کارمندان است.

وی برآو رد و بررسی وضعیت موجود ادارات استان در بخش های فرهنگی اجتماعی اقتصادی فرصتها آسیبها تهدیدات شناسایی نقاط قوت و ضعف ترسیم وضعیت مطلوب شناسایی جهت خلاء های قانونی و محتوایی و ساختاری در راستای اسلامی شدن هر چه بیشتر نظام اداری و جلوگیری از انحراف سیستم اداری و تحول سلامت اداری تکریم  ارباب رجوع را نیز از دیگر رسالتهای بسیج کارکندان است .

وی با اشاره به پیروزی انقلاب افزود: پیروزی انقلاب یک معجزه بود و اکنون در دهه چهارم انقلاب بنام دهه پیشرفت و عدالت و حرکت به سمت تحقق جامعه اسلامی قرار داریم.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معطم رهبری جامعه اسلامی جامعه‌ای است که مزین به ارزش‌های اسلامی باشد و بسیج ۱۰ میلیونی در آن تحقق پیدا کرده باشد.

رئیس بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج کارمندان با ظرفیت سازی بستر‌ها رابرای ایفاء نقش کارمندان در عرصه‌های مختلف سیاسی اقتصادی اجتماعی و امنیتی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این رسالت نیاز به همفکری نخبگان در بخش‌های مختلف است، اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان ۳۰ هزار کارمند وجود دارد.
 
وی در پایان بر ضرورت تشکیل شوراهای اندیشه و همفکری مجامع و شوراها تاکید و ادامه داد: بسیج کارکنان استان با شناسایی افراد نخبه و صاحب نظر در نظام اداری در قالب شورای اندیشه همفکری زمینه استفاده از همه ظرفیتها و قابلیتهای جامعه اداری را در جهت تحقق  اهداف قشر فراهم نماید
 
ارسال نظرات