خبرهای داغ:
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان قزوین گفت:
اسداللهی گفت: اجرای طرح های آبخیزداری نقش موثری در کاهش کانون های بیابانی استان خواهد داشت و با تامین اعتبار لازم امیدواریم این طرح همچنان با جدیت دنبال شود
کد خبر: ۸۹۹۴۵۶۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز در دیدار حجت الاسلام نوراله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین با مدیر و جمعی از کارکنان اداره منابع طبیعی استان، اسدالهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین بیان کرد: در راستای حفظ و حراست از عرصه های ملی کارهای زیادی انجام گرفته و آنچه در این امر اهمیت دارد آموزش است که یکی از ارکان مهم می باشد.
وی ضمن بررسی وضعیت عرصه های ملی، برنامه های هفته منابع طبیعی و برنامه های آموزشی گفت: هر ساله سطح قابل توجهی از بیابان ها و عرصه های استان زیر کشت قرار می گیرد و در سال گذشته نیز در ارتباط با بیابان زدایی پروژه های متناسبی به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین اظهار کرد: در آموزش ها دنبال این هستیم که آگاهی لازم در بخشهای مختلف عرصه های طبیعی به مردم داده شود.
اسداللهی افزود: اگر اقدامات پیشگیرانه در استان بسرعت اعمال نمی شد در سال های آینده با تهدید نابودی دشت قزوین روبرو می شدیم اما عملیات کنترل چرای مراتع، بوته کاری و قرق منقطه به جلوگیری از توسعه بیابانی شدن منطقه کمک کرده است.
وی اضافه کرد: اجرای طرح های آبخیزداری نقش موثری در کاهش کانون های بیابانی استان خواهد داشت و با تامین اعتبار لازم امیدواریم این طرح همچنان با جدیت دنبال شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها