سید ساجد یعقوبی
معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس (ع)
معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس (ع) در دیدار با خانواده شهید شاپور برزگر گفت: شهدا به عنوان چراغ راه بشریت جامعه، نشان دهنده مسیر اصلی ولایت و اسلامند و شهدای والامقام مایه عزت و افتخار انقلاب هستند و بایستی راهشان را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۷۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

شهدا چراغ راه بشریت و باعث افتخار و عزت انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جمعی از مسئولان معاونت‌های سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، معاون اجرایی، معاون نیروی انسانی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) با خانواده سردار شهید شاپور برزگر دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار عبدالحاکم معصومی معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس (ع) اظهار داشت: شهدا به عنوان چراغ راه بشریت جامعه و نشان دهنده مسیر اصلی ولایت و اسلامند و شهدای والامقام مایه عزت و افتخار انقلاب هستند و بایستی راهشان را ادامه دهیم.

معصومی در رابطه با رشادت‌های رزمندگان استان اردبیل در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: جامعه رزمندگان وشهدای استان اردبیل نقش آفرینی‌ها بسیاری در طول دوارن جنگ تحمیلی داشته اند و شهید برزگر را می‌تواند از شهدای سرآمد شهدای این استان نام برد.

وی ادامه داد: شهید برزگر یک فردی متعقد به مسائل دینی بود و روحیه این شهید در جبهه در زبان همگان جاری بود.

معصومی افزود: شهید برزگر هنگامی که از حضور در مناطق عملیاتی به استان یا پشت جبهه بازمیگشت تمام افکارش این بود که حرف امام خمینی (ره) در زمین نماند و یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیافتند و این سردار شهید بر گردن بسیاری از رزمندگان و شهدا حق دارد چرا که بسیاری از شهدا با راهنمایی‌های ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس (ع) بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا توشه کار و قوت قلب برای ما جاماندگان است و حضور در منزل شهدا توفیقی است تا بتوانیم لحظاتی با خانواده‌ی شهدا همکلام باشیم و خدا را شاکریم که خانواده‌های شهدا و همچنین همسر و خانواده شهید برزگر در مسیر و شأن شهدا قدم برداشته اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار شهید شاپور برزگر به تاریخ ۲۹ آبان سال ۶۲ در منطقه پنجوین در عملیات والفجر ۴ شرکت کرد. در این عملیات، هماهنگ کننده محور‌های عملیاتی بود.

شهدا چراغ راه بشریت و باعث افتخار و عزت انقلاب هستند

منطقه عملیات کوهستانی بود و تعدادی از واحد‌های لشکر در محاصره دشمن قرار گرفته بودند واز عقبه درخواست نیروی کمکی کردند. دو گروهان به آن‌ها ملحق شد. یک گروهان توسط برزگر و یک گروهان توسط مصطفی اکبری، هدایت و رهبری می‌شد و مقدر بود که او زنده بماند تادر عملیات بعدی نیز حضور یابد تا این که در مرحله سوم عملیات والفجر ۴ و در ارتفاعات شیخ گزنیشین در سمت مسئول محور لشکر ۳۱ عاشورا در خاک عراق (پنجوین) به تاریخ ۱۳/۸/۱۳۶۲ در اثر تیر دوشکا و اصابت ترکش به پشت به شهادت رسید.

ارسال نظرات