خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: باید سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولتمردان و مسئولین از اشرافی‌گری دور و با دیدگاه توده مردم مرتبط باشد تا ما شاهد تحقق عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۷۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت تحقق عدالت اجتماعی در جامعه اظهار کرد: تحقق عدالت اجتماعی در جامعه از اهداف مهم انقلاب بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی تصریح کرد: توزیع ثروت و امکانات در سراسر کشور از قدم‌های بزرگی بود که در راستای تحقق عدالت اجتماعی برداشته شد ولی باید دانست که هنوز ما در این زمینه به نقطه آرمانی نرسیده‌ایم.
این مسئول ادامه داد: برای رسیدن به نقطه آرمانی و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه باید مجلس و نمایندگان مردم نسبت به اجرای کامل قوانین نظارت دقیق داشته باشند و قوه مجریه نیز باید وظایف خود را به درستی اجرا کند و اجازه ندهد که روی زمین بماند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با اشاره به نقش قوه قضائیه در تحقق عدالت اجتماعی مطرح کرد: قوه قضائیه نیز باید به موقع ورود پیدا کند و به طور جد با کسانی‌که عدالت اجتماعی را در جامعه زیر سوال می‌برند مقابله کند.
حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: دولتمردان به معنای عام می‌بایست با هر چیزی که بین مردم و حکومت فاصله می‌اندازد بدون نگاه به هیچ جناح و حزبی مقابله کنند و از همه بالاتر خود نیز عامل به این مهم باشند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین و دولتمردان باید از زندگی اشرافی دوری کرده و با نزدیکی و ایجاد ارتباط با توده مردم جامعه و قشر متوسط از افزایش اختلاف طبقاتی جلوگیری کرده و زمینه را برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه آماده کنند.
این مسئول در خاتمه تاکید کرد: باید سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولتمردان و مسئولین از اشرافی‌گری دور و با دیدگاه توده مردم مرتبط باشد تا ما شاهد تحقق عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها