خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: دست آمریکا و اروپا در یک کاسه است و اکنون تنها راهبردشان، خاموشی و نابودی سیستم موشکی جمهوری اسلامی و البته کمرنگ ساختن نقش و حضور ایران در منطقه بویژه در سوریه، عراق و سایر کشورهای ستم‌دیده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۷۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

سرگرد امیری‌نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص تغییر مفاد برجام اظهار کرد: رفتارهای دوگانه و ظاهرسازی های اروپا و آمریکا تداعی گر این است که سگ زرد، برادر شغال است و اگر مخالفتی هم در برابر یکدیگر دارند تنها حفظ ظاهر است.
وی تصریح کرد: آنچه که گاها می توان از رفتارهای های اروپا و آمریکا از هم عقیده نبودنشان دریافت این خواهد بود که مخالفت ها برای جلب اطمینان سایرین است درصورتی که مسئله‌ی تفهیم شده، هم نظر بودن اروپا و آمریکا است.
امیری‌نژاد اضافه کرد: دست آمریکا و اروپا در یک کاسه است و اکنون تنها راهبردشان، خاموشی و نابودی سیستم موشکی جمهوری اسلامی و البته کمرنگ ساختن نقش و حضور ایران در منطقه بویژه در سوریه، عراق و سایر کشورهای ستم‌دیده است.
این مسئول مطرح کرد: موضوع واضحی که از سفر رئیس‌جمهور فرانسه به ایران می‌توان یافت، تلاش وی برای بستن پرونده موشکی جمهوری اسلامی ایران است.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا ادامه داد: اکنون شاهد آن هستیم که با وجود به کار بردن الفاظ و صفاتی همچون درخت پرثمر، آفتاب تابان و یا درنظرگرفتن برکات الی یوم القیامه برای برجام هم درنهایت فرجامی به دنبال آن نبوده است.
وی عنوان کرد: یقینا اگر مسئولان به جای قراردادن تمام تمرکز خود بر سیاست‌های خارجی و برجام نافرجام به توصیه‌های رهبری و اقتصاد مقاومتی توجه کافی داشتند اکندن شاهد نتایج بهتر و وضیعت سامان‌یافته تری بودیم.
امیری‌نژاد در ادامه این تظاهر و دشمن‌نمایی ها را اینگونه تبیین کرد: اگر آمریکا و اروپا را در برابر هم دشمن تلقی کرده‌اند تنها سیاست داخلی بوده و طبق اعتراف خودشان آنچه که ایران خواهان انجام آن است از حقوق قطعی اوست و تماما در چارچوب قانونی است.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در بخش پایانی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی اگر چه در ظاهر در مقابل هم باشند، در باطن، سیاست و ادبیات کاملا هم عقیده بوده که متاسفانه بسیاری از مسئولان نیز به این تفکر اشتباه دامن می‌زنند و خواهان وانمود کردن دشمنی آمریکا و اروپا هستند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها