فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

انقلاب اسلامی ایران؛ نهضت اسلام را تبدیل به پدیده ای منسجم و جهانی نمود

به منظور اقدام جهت روشنگری سیاسی؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جلسه شورای مدیران ناحیه اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۹۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت: هدف اصلی و اساسی ادیان الهی ، رشد و تکامل بشر بر مبنای توحید، از طریق دعوت به مبارزه با کفر و شرک و الحاد بوده است. قدرتهای استکباری جهان برای چپاول دسترنج توده های محروم، نغمه ی« جدایی دین از سیاست »را مطرح کردند و با این توطئه توانستند بر جنبه های فکری ، فرهنگی ، دینی و ملی جوامع اسلامی استیلا یافته ، منابع مادی و ذخایر زیر زمینی آنها را به غارت ببرند و عجز و یاس را بر جوامع اسلامی حاکم گردانند.
وی در ادامه افزود:پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بر چنین عقیده و نغمه ای خط بطلان کشید و نهضت اسلام را تبدیل به پدیده ای منسجم و جهانی نمود .
وی همچنین اذعان کرد:امام خمینی (ره) در ادامه ی قیام خود؛ تنها به مبارزه با حکومتهای غاصب و ضد اسلامی اکتفا نکرد بلکه به منظور ایجاد حاکمیت الهی بر اساس موازین اسلام ( در عمل ) اصل مقدس ولایت فقیه را مطرح و زمام امور جامعه اسلامی را خود در دست گرفت و رهبری سیاسی – مذهبی را عینیت بخشید و توانست چهره ی مخدوش جهان اسلام را اصلاح کرده، تأثیر فوقالعاده ای بر جهان اسلام و کشورهای جهان سوم بگذارد.

ارسال نظرات