مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد گفت: در هر دستگاهی که نگاه غیر انقلابی وجود داشته باشد غرب گرایی شکل می گیرد و مسئول مورد نظر یا طرفدار غرب است یا علاقه به همکاری با آنها را دارد.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۱۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

دانش میر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رابطه با سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بیان کرد:

مسئله عدالت در جامعه که امام خامنه ای فرمودند به 2 بخش خارجی و داخلی تقسیم می شود. اخیرا شاهد اغتشاشاتی در جامعه بودیم که شعار عدالت خواهی سر دادند. نظام جمهوری اسلامی مخالف عدالت خواهی نیست و زمانی که قامت رهبری که صدای نظام است از مردم عذرخمواهی می کنند به معنی این است که دست یک عده باید از نظام کوتاه شود. ایشان جای حرکت و دخالت را از عوامل خارجی گرفتند و نشان دادند حواسشان به مسئله عدالت و توجه به محرومین در جامعه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد ادامه داد: در هر دستگاهی که نگاه غیر انقلابی وجود داشته باشد غرب گرایی شکل می گیرد و مسئول مورد نظر یا طرفدار غرب است یا علاقه به همکاری با آنها را دارد.

وی افزود: نبود نگاه انقلابی، اشرافی گری، نفوذ و فساد مالی کلان را به همراه دارد.

میر اظهار داشت:بهترین راه حل برای دوری از این اتفاقات شفافیت مالی مسئولین است. باید گزارش اموال آنها قبل و بعد از روی کار آمدن در اختیار مردم و دستگاه قضایی قرار بگیرد.

وی در این رابطه ادامه داد: زمانی که فرد سرمایه داری روی کار می آید جوانی که در پایین ترین سطح جامعه قرار دارد را درک نمی کند که برای حل این موضوع باید از مسئولین ساده زیست تری استفاده شود.

مسئول بسیج دانشجویی یزد در خاتمه با اشاره به بخش داخلی این موضوع عنوان کرد: مردم در روز 22 بهمن با حضورشان سمت و سوی خود را مشخص کردند ونشان دادند با توجه به تمام مشکلات دل به نظام جمهوری اسلامی بسته اند.مردم در انقلابی گری از مسئولین ما جلوتر هستند و مسئولینی که نمی توانند هم سو با فرمایشات رهبری و نیاز مردم باشند باید استعفا دهند.

نویسنده سید حسین علوی

ارسال نظرات