خبرهای داغ:
مشاور وزیر نیرو در تبریز مطرح کرد؛

تولید، توزیع و انتقال نیروی برق تبریز وضعیت مطلوبی دارد

مشاور وزیر نیرو در امور برق و انرژی، در بازدید از صنعت برق آذربایجان و در جلسه مدیران صنعت برق استان، وضعیت تولید، توزیع و انتقال انرژی برق در آذربایجان را مطلب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۲۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، هوشنگ فلاحتیان، اظهار کرد: در بازدیدی که از طرح های مختلف و ساخت نیروگاه در شهرستان هریس داشتم به نظر می رسد که وضعیت تولید برق و برق رسانی به مشترکین در این منطقه طی سال های آینده به جایگاه بسیار مناسبی برسد و دغدغه ای در این رابطه نخواهیم داشت.

وی افزود: علاوه بر این پروزه احداث خط 400 کیلوولت جدید در ارمنستان طی سال های آینده مبادلات برقی ما را 4 برابر افزایش می دهد.

فلاحتیان گفت: در بحث شبکه های توزیع بعد از فراز و فرودهای ساختاری که داشتیم، در نهایت توانستیم در مجموع شاخص های عملکردی، شاهد ارتقا و توسعه باشیم.

مشاور وزیر نیرو در حوزه برق و انرژی همچنین تأکید کرد: در سطح شرکت توزیع برق تبریز، تلفات توزیع بهبود یافته است و رسیدن رقم کاهش تلفات به آمار تک رقمی نشان دهنده دقت نظر در مجموعه کارشناسان شرکت و تلاش های شبانه روزی در این مجموعه است.

وی ادامه داد: حداقل بدهی در آمار مالی این شرکت نیز نشان دهنده انضباط مالی است که رقمی قابل تقدیر است.

فلاحتیان با اشاره به مشکلات متعدد شرکت های توزیع از نظر اعتبارات، خاطر نشان کرد:  بسیاری از مسائل در حوزه انجام پروژه ها به هزینه و اعتبار ارتباطی ندارند، بلکه منوط به اراده مدیریتی هستند.

وی گفت: بحث موظف کردن ارگان ها به تأمین برق از انرژی های تجدیدپذیر نیز در همین راستا می باشد و قصد ما این است که فرهنگ استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر و کمک به محیط زیست در سطح کلان در میان مدیران و سازمان های دولتی نهادینه شود.

مشاور وزیر نیرو گفت: هر چقدر بیشتر به سمت زندگی دیجیتال می رویم موقعیت حوزه انرژی حساس تر می شود و تا 20 الی 30 سال آینده این حساسیت چند برابر خواهد شد و تأمین انرژی دچار تحولات عظیم می شود.

 هوشنگ فلاحتیان بعد از این جلسه از مرکز دیسپاچینگ و فوریت های شرکت توزیع نیروی برق تبریز بازدید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها