خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که تمام مناطق شهری، روستا‌ها و صنایع استان تا سال ۹۸ از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۶۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
برنامه ریزی برای تکمیل گازرسانی به روستا‌های قم تا سال ۹۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به وضعیت تعاونی‌های مسکن مهر در منطقه پردیسان اظهار کرد: طی یک ماه تحرک خوبی را در زمینه تعیین تکلیف این تعاونی‌ها و حل مشکلات مردم شاهد بودیم.

وی ادامه داد: دامداران استان قم در گذشته مبالغ زیادی را برای خرید نفت سفید پرداخت می‌کردند، اما با رسیدن گاز به شهرک دامشهر، صرفه جویی زیادی در این زمینه صورت گرفت و آتش سوزی در واحد‌های دامداری کاهش پیدا کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدن گاز به شهرک صنعتی الغدیر موجب می‌شود که تقویت بخش صنعت را در این شهرک شاهد باشیم.

امیرآبادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش گاز استان قم اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه توسط شرکت گاز صورت گرفته است، به دنبال این هستیم که تمام مناطق شهری، روستا‌ها و صنایع استان قم تا سال ۹۸ از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا دیگر شاهد انشعاب‌های غیرمجاز گاز در داخل استان قم نباشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در ادامه این جلسه با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در کشور اظهار کرد: رویه‌ای در کل کشور وجود دارد تا به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز انشعابات داده نشود وگرنه امکان کنترل این ساخت‌وساز‌ها وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی از خیابان‌های شهر قم مردم با علمک گاز برخورد کردند و این مساله موجب مجروحیت مردم شده است، به همین دلیل باید شرکت گاز استان، مسائل ایمنی را در کارهایش مورد توجه قرار بدهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها