رییس سازمان بسیج مستضعفین:

عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی فقط مختص ایران نیست/ مواجهه ورزشی با رژیم صهیونیستی خط قرمز ما و غیرقابل گذشت است

سردار غیب پرور با بیان اینکه عدم رویارویی ورزشکاران با ورزشکان رژیم صهیونیستی فقط مختص ایران نیست، گفت: مواجهه ورزشی با رژیم صهیونیستی خط قرمز ما و غیرقابل گذشت است.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۸۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در خبرگزاری فارس درباره تقدیر سازمان بسیج مستضفعین از ورزشکارانی که از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی امتناع می کنند،گفت: ارتباطات و تعاملات با کشورهای دنیا تابع سیاست های نظام است و رژیم اشغالگر صهیونیستی، اصلا کشور نیست و ما اسرائیل را به عنوان یک نظام سیاسی، به هیچ عنوان قبول نداریم و دلیل عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران این رژیم، به همین دلیل است.


وی در ادامه با اشاره به برخی حواشی به وجود آمده از سوی برخی جریان ها در خصوص انتقاد از عدم رویایی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: نباید موضوع رژیم اشغالگر را به عنوان ابراز سلیقه شخصی، از تریبون های رسمی اعلام کنیم و این خطای بزرگی است.


سرار غیب پرور اضافه کرد: اینکه از سر هیجان و التهاب، یکی از مسئولان،حرفی برر خلاف آرمان های انقلاب اسلامی در خصوص رژیم صهیونیستی بزند و آن را از تریبون رسمی کشور اعلام کند، یک خطای بزرگی است و باید بداند که موضوع اشغالگر، خط قرمز نظام است و جزو اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی محسوب می شود.


رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما به کمتر از نابودی اسرائیل، راضی نیستیم و چگونه می شود که مسئولی در جهت منافع این رژیم، لب به سخن می گشاید و اظهار نظر می کند و واقعا این کار، جای تاسف دارد.


سردار غیب پرور با بیان اینکه عرصه ورزش برای ما مهم است، ابراز داشت: اینکه ورزشکاران ما افتخارآفرینی کنند و مدال آفرینی داشته باشند، برای ما باعث افتخار است اما یادمان باشد که نه تنها در کشور ما، بلکه در تمام نظام های سیاسی دنیا، آرمان خواهی بالاتر از این قضایاست و آرمان انقلاب اسلامی، محو اسرائیل و عدم ارتباط و تعامل با رژیم کودک کش اسرائیل است.


وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک نظام سیاسی و کشور نیست، افزود: اسرائیل، یک رژیم غاصب جنایتکار کودک کش، زورگوی جعلی و یک رژیم سرطانی است که به دست پلید انگلیسی ها در دل بلاد اسلامی با ظلم ایجاد شده است و با ظلم به حیات خودش ادامه می دهد.


سردار غیب پرور گفت: ما در عرصه ورزش، دیپلماسی لازم داریم؛ همانطور که باید دیپلماسی فرهنگی و اقتصادی داشته باشیم.


رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اخیرا شطرنج بازی از کشور مراکش، از رویارویی با شطرنج باز رژیم جعلی صهیونیستی خودداری کرده است و این کار فقط مختص ایران نیست و می توان گفت که این موضوع، چیزی فراگیر شده و جنبه بین المللی دارد و متاسفانه برخی در رسانه ها، حرف هایی بر زبان می آورند که بر خلاف عرف، اندیشه و نگاه های امام خمینی(ره) است و این افراد باید بدانند که بقای انقلاب در پیروی از خط امام (ره) است.


وی تصریح کرد: به افرادی که بر خلاف موازین انقلاب اسلامی در خصوص رژیم صهیونیستی صحبت کنند، تذکر جدی می دهم و به هیچ وجه ارتباط با این رژیم جعلی حتی در کم رنگ ترین حد تصور هم قابل قبول نیست.


سردار غیب پرور با اشاره به اینکه کشوری که در مقابله با رژیم صهیونیستی، فلسفه دارد؛ این منطق و این استدلال، برایش هزینه شده است، گفت: اگر مواضع انقلاب اسلامی در خصوص رژیم جعلی صهیونیستی فاقد منطق بود، این همه شهید، جانباز و فداکاری و ایثار مثل شهیدانی همچون شهید تهرانی مقدم نمی داد و باید توجه داشت که در خصوص مسئله اسرائیل باید نگاه رهبرانقلاب را مورد توجه قرار داد و این موضوع خط روشنی است.


رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران ما از سر میل و رغبت از رویارویی با ورزشکاران رژیم جعلی صهیونیستی امتناع و خودداری می کنند، تاکید کرد: پهلوانان و ورزشکارانی همچون علیرضا کریمی، عشق به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و در زمان تجلیل از این ورزشکار کشورمان، پدرش از من درخواستی کرد و تقاضا داشت که هماهنگی صورت بگیرد تا بتوانند با امام خامنه ای دیدار داشته باشند و این نشان می دهد که ورزشکاران ما،با اعتقاد و توسل این کار را کردند و انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و نیازی نیست که دیگران از طرف آنها تصمیم گیری و سخن پراکنی کنند.


وی گفت: تعاملات ورزشی تابع راهبردهای کلان نظام جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس این راهبردها، وزیر خارجه و مجموعه وزارت ورزش کشورمان می بایست دیپلماسی ورزشی را پیگیری نمایند.


سردار غیب پرور در پایان خاطر نشان کرد: مگر می شود نظر مردم ما نسبت به این رژیم کودک کش با نگاه رافت باشد؟ آن چیزی که در پیش داریم راهبردهای نظام است، آن چیزی که تعیین کننده باید باشد، دیپلماسی ورزشی است و کسانی که باید پیگیر این موضوع باشند، دولت و وزیر امور خارجه و ورزش هستند و مردم هم کار خودشان را انجام می دهند و فرد و جریانی حق ندارد از طرف ورزشکاران ما تصمیم گیری کند.

ارسال نظرات